خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هشدار ۴۰۰ پزشک و پرستار: کاشان در آستانه فاجعه‌ای بزرگ

حدود ۴۰۰ نفر از پزشکان، پرستاران و کادر درمان شهرستان کاشان و آران و بیدگل در نامه‌ای مشترک هشدار داده‌اند که کاشان در آستانه فاجعه‌ای بزرگ بر اثر کرونا قرار دارد.

به گزارش دریافتی انصاف نیوز، متن کامل این نامه در پی می‌آید:

مدیران، مسوولان، سیاستگذاران، تصمیم‌سازان و بزرگان شهرستان کاشان و آران­ و بیدگل  

همان‌گونه که حتما مطلع هستید موج جدید بیماری کرونا با سویه دلتا با سرایت و بیماری­‌زایی شدیدتر از گذشته از چند هفته قبل به شهرستان کاشان و آران و بیدگل رسید، موج سهمگینی که روزبه­ روز بر ارتفاع و زبانه های مخرب آن افزوده شده و می­‌رود تا فاجعه­ انسانی را در تاریخ این شهرستان رقم بزند، فاجعه ای بزرگ که در سایه نبود برنامه­ و عزم جدی در پیش­گیری از ابتلا و چرخش ویروس در سطح شهر، در حال رخ­‌دادن است.

با تکمیل شدن ظرفیت تخت های بیمارستانی، فرسودگی و خستگی مفرط کادر درمان و محدودیت شدید اعتبارت و دارو و تجهیزات پزشکی، دیری نمی ­پاید که در صورت عدم مداخله جدی شاهد اتفاقاتی ناگوار و غیرقابل جبران در سطح شهرستان های تحت­ پوشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان باشیم.

در شرایطی که کل کشور درگیر تشدید بحران این بیماری می باشد، انتظار می رود به دور از مسایل احساسی و سیاسی و با درایت عقلانی نسبت به نجات شهر با اخذ تصمیم‌های درست و در زمان مناسب اقدام گردد.

ما  پزشکان، پرستاران و کادر درمان شهرستان کاشان و آران و بیدگل ضمن تاکید بر عهد و پیمان خود در حفظ و اعتلای سلامت مردم شهر و حضور موثر در حوزه سلامت، هشدار می­ دهیم اگر امروز اقدامات و مداخلات لازم به منظور کنترل و قطع زنجیره انتقال ویروس انجام نگردد، تهدیدی جدی و شرایطی سخت و غیرقابل کنترل در انتظار سلامت عمومی شهر خواهد بود که هیچ­کس از آن گریزی نخواهد داشت.

لذا عاجزانه از تمام دست ­اندرکاران می خواهیم به وظایف قانونی و انسانی خود عمل نموده و از ثبت این فاجعه­ انسانی در تاریخ به نام خود جلوگیری نمایند.

این نه یک هشدار بلکه گزارشی واقعی از آینده ­ای بسیار نزدیک برای ثبت در تاریخ می­باشد. مسوولان و تصمیم­ گیران شهرستان بزرگ و باعظمت و تاریخی کاشان در نقطه مهم و حساسی از تاریخ این منطقه قرار دارید، لطفا نام نیک از خود به جای بگذارید نه…

در پایان از همشهریان عزیز نیز می­خواهیم که شرایط خطرناک موجود را بسیار جدی گرفته و با رعایت پروتکل­ های بهداشتی و عدم حضور در اجتماعات و به ­تعویق انداختن فعالیت­ های غیرضروری مراقب سلامتی خود، خانواده، اطرافیان و همشهریان خود باشند. والسلام.

جمعی از پزشکان، پرستاران و کادر درمان شهرستان کاشان و آران و بیدگل- مرداد ۱۴۰۰

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا