خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حضور وزیر خارجه در یک تئاتر

حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه با حضور در بوستان ولایت تهران به تماشای نمایش بزرگ میدانی «روشنای شب تار» نشست.

به گزارش ایسنا، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه با حضور در بوستان ولایت تهران به تماشای نمایش بزرگ میدانی «روشنای شب تار» نشست.

وی درباره این نمایش که با موضوع واقعه غدیر خم هر شب در بوستان ولایت تهران به صورت رایگان اجرا می‌شود، گفت: نمایش جذاب و فاخری بود. در این نمایش از همه ابعاد هنر مانند تئاتر، موسیقی، نور و صدا به خوبی استفاده شده بود.
وی تصریح کرد: تبیین ظهور اسلام و ولایت حضرت امیرالمؤمنین (ع) که امام نور و رحمت است، محور اصلی این نمایش بود.
وزیر امور خارجه ضمن بیان کرد: به همه دست اندرکاران این نمایش خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم. مایلم تاکید کنم که تنها جمله‌ای که می‌تواند خستگی را از تن بازیگران و همه عوامل پشت صحنه این نمایش بیرون کند این است که ان شاالله اجر همگی با حضرت امیرالمؤمنین (ع) باشد.
امیرعبداللهیان همچنین در صفحه شخصی خود درباره نمایش «روشنای شب تار» نوشت: «آنجا که هنر برای بیان گوشه‌هایی از تاریخ هدایت و ولایت می‌شتابد، هنرمندان و راویان راستین پیام انسان ساز می‌شوند.
نمایش  «روشنای شب تار» ارائه هنرمندانه و فاخری از تاریخ صدر اسلام و واقعه غدیر خم است که افتخار دیدنش را داشتم. به عوامل گرانسنگ این برنامه زیبا خداقوت و به مدیریت سازمان اوج، تبریک عرض می‌کنم. »
گفتنی است نمایش بزرگ «روشنای شب تار» به کارگردانی حسن بزرا و تهیه‌کنندگی علی اسماعیلی تا ۶ مرداد هر شب به صورت رایگان در بوستان ولایت تهران اجرا می‌شود.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا