خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امام جمعه شهرکرد: زبان انگلیسی در کشور بومی سازی نشده

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: در مسأله برجام، توافقات تنها روی کاغذ بوده است و دستاوردی برای کشور هنوز نداشته است و همگان معترف هستند که آمریکا قابل اعتماد نیست و بدعهد است.

به گزارش رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد که به میزبانی مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با بیان این که امروزه زبان انگلیسی ابزاری برای تهاجم فرهنگی دشمن است، تصریح کرد: اینکه برخی ها این قدر با ولع به سمت آموزش این زبان می روند و حتی بر آن هستند که کودکانشان قبل از مدرسه رفتن با اصطلاحات زبان انگلیسی آشنا شوند، جای سؤال و تأمل دارد.

امام جمعه شهرکرد با انتقاد از اینکه متأسفانه زبان انگلیسی در کشور هنوز بومی سازی نشده است، گفت: اگر توانستیم زبان انگلیسی را بومی سازی کنیم و با فرهنگ خودمان مطابقت دهیم و اصلاحات بومی و فرهنگی خودمان را در آن رواج دهیم، می توانیم از آن برای آموزش فرزندانمان استفاده کنیم در غیر این صورت ابزاری برای تهاجم فرهنگی دشمن خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه هشدارهای داده شده در این زمینه برای پیدا کردن راهکارها است، تصریح کرد: متأسفانه برخی ها مدام و مستمر بر این که باید با قوت زبان انگلیسی تدریس و ترویج شود، اصرار می‌کنند و این جای نگرانی دارد چراکه نشان می دهد برخوردها و موضع‌گیری‌های آنها معنادار است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اقتدار نظامی و تسلیحاتی در جامعه اسلامی از ضرورت ها است، ابراز داشت: متأسفانه وقتی سخن از موشک و اقتدار نظامی کشور می شود و اینکه اقتدار نظامی مهم ترین عامل بازدارنده در مقابل تهدیدهای دشمن است، برخی ها در مقابل این قضیه می ایستند و دنیای امروز را دنیای مذاکره عنوان می کنند، بعد هم که از سوی مردم و مسؤولان برخورد می شود، تکذیب می کنند.

وی با اشاره به آغاز به کار پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دیدار خبرگان با رهبر معظم انقلاب تأکید کرد: رهبر فرزانه انقلاب در این دیدار به نکات حکیمانه و راهبردی اشاره فرمودند و تحرک انقلابی را مقابل با ایستایی دانستند.

حجت الاسلام والمسملین نکونام با بیان اینکه همان گونه که رهبر معظم انقلاب تصریح کرده اند، ایستایی بزرگ ترین و مهم ترین خطر برای انقلاب اسلامی ایران است، افزود: ایستایی به منزله بی انگیزگی، تحرک انقلابی نداشتن، در برابر دشمن کوتاه آمدن و توجه نکردن به شعائر انقلابی و اسلامی است.

وی پیوند مردم با ولایت فقیه، ولایت مداری، دین داری، اقتصاد مقاومتی، داشتن تسحیلات نظامی و دفاعی، شناخت توطئه های دشمن، بصیرت داشتن و وحدت و همدلی را از مهم ترین مؤلفه های اقتدار دانست و آن را موجب سربلندی و پویایی انقلاب عنوان کرد.

امام جمعه شهرکرد یادآور شد: در مسأله برجام، توافقات تنها روی کاغذ بوده است و دستاوردی برای کشور هنوز نداشته است و همگان معترف هستند که آمریکا قابل اعتماد نیست و بدعهد است.

به گفته این مقام مسؤول، مهم ترین راهکار تحقق اقتدار دورنی در کشور، تحقق اقتصاد مقاومتی است و این اقتصاد سبب می شود دشمن نتواند به توطئه های شوم خود دست یابد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: دشمن مهم ترین مؤلفه انقلاب اسلامی را رویکرد اعتقادی انقلاب می داند، به همین دلیل به دنبال زودن اعتقادات از جامعه است و در این مسیر از هیچ توطئه ای فروگذار نیست.

حجت الاسلام والمسملین نکونام در پایان به مسؤولان توصیه کرد که به مطالبات مردم رسیدگی کنند و پاسخگویی به مطالبات مردم را وظیفه همیشگی خود بدانند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا