خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای لغو مراسم تحلیف شورای شهر کرمانشاه چه بود؟ [+واکنش تند فرماندار]

فارس نوشت: مراسم تحلیف شورای شهر جدید شهرستان کرمانشاه با عدم حضور دو تن از نمایندگان لغو و به زمان دیگری موکول گردید. این اقدام موجب واکنش فرماندار و مسئولان ذی ربط شده است.

فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در جمع خبرنگاران کرمانشاه در خصوص لغو مراسم تحلیف و آغاز به کار شورای شهر کرمانشاه، اظهار کرد: از همه مردم کرمانشاه به خاطر حضور در انتخابات علیرغم بیماری کرونا تشکر می‌کنم، تغییری در مراسم تحلیف شورای ششم شهر کرمانشاه به دلیل رد صلاحیت دو تن از اعضای شورا رخ داده است و متاسفانه در جلسه امروز دو تن دیگر از اعضا در مراسم تحلیف علیرغم تماس‌های مکرر و با هماهنگی‌های انجام شده حضور پیدا نکردند و این اجحاف و ظلم در حق مردم کرمانشاه است.

وی با بیان اینکه، از مسئولین مافوق می‌خواهم نسبت به بی‌قانونی برخی از اعضای شورای شهر به صورت قاطع برخورد کنند؛ افزود :امروز می‌بایست هیئت رئیسه و رئیس و همچنین پیشنهاد سرپرستی شهرداری کرمانشاه انجام می‌گرفت اما با توجه به کارشکنی انجام شده توسط برخی از اعضای مهم انجام پذیرفت.

رنجبر در ادامه تصریح کرد: بنده موظفم تمامی مسائل و مشکلات را گزارش دهم و مردم نیز باید عملکرد شورای شهر ششم را دنبال کنند، امیدوارم پیش از این در امر شورا و شهرداری وقفه ایجاد نشود؛ این مملکت حاصل خون شهدای گرانقدری است که می بایست در راه خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم لذا باید با تمام کسانی که قانون را رعایت نمی‌کنند به شدت برخورد شود تا درس عبرتی شود و قانون حاکم شود این بی احترامی‌ها و فرصت سوزی‌ها قابل قبول نیست.

لازم به ذکر است برخی از اعضای ردصلاحیت شده در درب ورودی فرمانداری کرمانشاه حضور پیدا کردند که در مراسم حاضر شوند اما اجازه ورود به آنها داده نشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا