خرید تور تابستان ایران بوم گردی

معرفی بهترین هتل ها و هتل آپارتمان مشهد در پرشین سفر

رپورتاژ آگهی

به طور خلاصه، مشهد مقدس، به دلیل وجود بارگاه پر نور و ملکوت حرم مطهر امام رضا (ع) یکی از مهم ترین شهرهای گردشگری ایران است و اگر مشتاق سفر به مقدس ترین شهر ایران هستید، با پرشین سفر همراه باشید تا تمامی اطلاعات ضروری در مورد مقصد مشهد را به دست آورید. در ادامه می توانید اطلاعات مفیدی در مورد سفر به مشهد از جمله جاذبه های مشهد، اقامتگاه ها و هتل های و هتل آپارتمان مشهد و غذاهای سنتی و بهترین زمان برای بازدید و سفر به مشهد مقدس پیدا کنید. همچنین می توانید در صفحه راهنمای سفر مشهد سایت پرشین سفر اطلاعاتی درباره حمل و نقل، موقعیت مکانی و … مشهد پیدا کنید.

در زیر چندی از بهترین هتل ها و هتل آپارتمان های مشهد را معرفی میکنیم . مشهد مقدس دارای هتل هتل و هتل آپارتمان های فراوانی است که از معروف ترین آن ها میتوان به هتل درویشی مشهد و هتل قصر طلایی مشهد و هتل سی نور مشهد و از معروف ترین هتل آپارتمان های مشهد میتوان به هتل آپارتمان آرمان مشهد و هتل آپارتمان حیات شرق مشهد و هتل آپارتمان بشری مشهد ذکر کرد. در زیر به بررسی کلی هتل الماس 2 مشهد میپردازیم. در ادامه لیستی کامل از هتل مشهد و هتل آپارتمان مشهد جهت معرفی و رزرو را شرح خواهیم داد.

هتل الماس 2 مشهد یکی از بهترین هتل های پنج ستاره این شهر است. این هتل مجلل در مشهد به دلیل موقعیت مکانی مناسب و امکانات رفاهی منحصربفرد مورد توجه بسیاری از بازدیدکنندگان قرار گرفته است. با انتخاب این هتل به عنوان اقامتگاه خود در طول سفر می توانید اقامتی خاطره انگیز را تجربه کنید.

هتل الماس 2 در سال 1395 در خیابان امام رضا 20 افتتاح شد. انتخاب این هتل به ویژه برای کسانی که مایل به سفر با قطار به مشهد هستند مناسب است و به طور کلی می توان آن را یکی از بهترین مکان ها برای اقامت در مشهد دانست. مناظر زیبا در کنار امکانات رفاهی متنوع، واحدهای اقامتی دلگرمی را برای گردشگران و زائران ایجاد کرده است.

لابی هتل الماس 2 مشهد

لابی هتل الماس 2 از دو قسمت نشیمن و یک فروشگاه تشکیل شده است. در لابی هتل امکانات بسیار پیشرفته ای در نظر گرفته شده است تا رفاه مهمانان در بدو ورود تضمین شود. سیستم تهویه مطبوع، مبلمان و تلویزیون صفحه تخت تنها بخشی از امکانات موجود در لابی این هتل مشهد است.

در لحظه ورود به هتل الماس ۲ مشهد با استقبال گرم پرسنل پذیرش استقبال در لابی هتل مواجه می شوید که باعث خستگی شما می شود. با ورود به لابی این هتل در مشهد، آبنمای شیک و زیبای این هتل را می بینید که پذیرای شماست.

اتاق های هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 مشهد اتاق های خود را بسیار متنوع و منحصربفرد طراحی کرده است تا هر فردی بنا به سلیقه و علاقه خود اتاق مورد نظر خود را رزرو کند. این اتاق ها با توجه به طراحی دکوراسیون به سبک کشورهای مختلف تقسیم بندی شده اند. طراحی سوئیت ها و اتاق های هتل به گونه ای است که ممکن است چشمان شما را خیره کند.

هتل الماس 2 مشهد دارای اتاق هایی به سبک ترکی در طبقات 3 و 4 می باشد. طبقه پنجم این هتل مربوط به سبک ایتالیایی است. طبقات 6 و 7 این هتل به آگرای هند اختصاص دارد. در طبقات 9 و 10 سبک تایلندی حاکم است و در طبقات 11 و 12 سبک روسی دیده می شود. طبقات 13 و 14 به سبک عربی معروف هستند.

در هتل مجلل الماس ۲ مشهد، اتاق ها با طراحی فوق العاده شیک و مجلل طراحی شده اند. اتاق های یک نفره برای کسانی که تنها هستند مناسب است و می تواند دو نفر را نیز در خود جای دهد. اتاق خواب های دونفره الماس با سبک معماری متمدن با اندازه 26 متر دارای امکانات رفاهی عالی هستند که اقامتی فوق العاده را فراهم می کنند.

دری اتاق های کانکت این هتل در مشهد را با سبک معماری سنتی منطقه متصل می کند که برای مهمانانی که دو خانواده هستند و می خواهند رفت و آمد راحت داشته باشند مناسب است. اتاق های هتل الماس 2 مشهد دارای یک تخت دونفره یا دو تخت یک نفره با طراحی خاص هستند. لازم به ذکر است که این اتاق ها دارای وان و جکوزی هستند.

اتاق های ماه عسل هتل الماس 2 مشهد برای زوج های جوانی که برای ماه عسل به این هتل می آیند طراحی شده است. اتاق ماه عسل با متراژ 30 متر فضای بسیار خوبی دارد. از امکانات این اتاق ها می توان به کابین دوش، جکوزی، صندوق امانات الکترونیکی، میز آرایش و مطالعه و سیستم سرمایش و گرمایش اشاره کرد.

سوئیت های هتل پرزیدنت الماس 2 مشهد نسبت به سایر واحدهای اقامتی این هتل دارای امکانات ویژه و طراحی فوق العاده تری هستند. اگر به دنبال یک واحد اقامتی فوق العاده در این هتل هستید، ما پرزیدنت سوئیت ها را به شما پیشنهاد می کنیم. در این سوئیت ها می توانید اقامتی رویایی را در کنار عزیزان خود تجربه کنید.

رستوران های هتل الماس ۲

هتل الماس 2 مشهد رستوران ها و کافی شاپ های زیادی را مطابق با سلیقه میهمانان طراحی کرده است. رستوران های این هتل در مشهد تمامی غذاهای خود را به صورت بوفه عرضه می کنند.

علاوه بر مشهد رزرو هتل در سایر شهر های ایران نظیر رزرو هتل تبریز نیز در سامانه پرشین سفر صورت می گیرد که به طور کامل به بررسی و تحلیل هتل های تبریز خواهیم پرداخت. با توجه به تعداد هتل های تبریز، دانستن بهترین هتل های تبریز کمی سخت است. برای آشنایی بیشتر با پیشنهادات ما برای بهترین هتل های تبریز مطالب و هتل های ما در سایت مطالعه کنید. به یاد داشته باشید، می توانید مستقیماً هر یک از این هتل های تبریز را از سامانه پرشین سفر رزرو کنید.

آدر سایت پرشین سفر برای کسب اطلاعات کامل و بیشتر در مورد رزرو هتل و هتل آپارتمان مشهد و هتل های تبریز :

https://www.persiantravel.net/

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا