خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عملیات حشد شعبی در نزدیک مرز ایران آغاز شد

«سید طالب الموسوی»، فرمانده حشد شعبی در استان دیالی دیروز (پنجشنبه) در یک نشست خبری از آغاز عملیات امنیتی نیروهای الحشد و ارتش عراق برای تفتیش و تأمین امنیت ناحیه جلولاء استان دیالی (در شرق عراق و در نزدیکی مرزهای ایران) خبر داد.

به گزارش تسنیم و به نقل از شبکه الغدیر، الموسوی تصریح کرد: نیروهای حشد شعبی و ارتش این عملیات مشترک را صبح روز پنجشنبه و از دو محور برای تأمین امنیت زور الشیخ بابا در شمال ناحیه جلولاء و کرانه شمالی و جنوبی رود الوند آغاز کردند.

وی تأکید کرد که هدف از انجام این عملیات که در آن تیپ‌های 28-110-20-23 حشد شعبی و یگان‌های ارتش عراق حضور دارند، تأمین امنیت کاروان‌های حسینی در شهرستان خانقین و مناطق اطراف و جلوگیری از هرگونه تحرکات دشمن است.

سازمان حشد شعبی عراق روز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای الحشد مانع انجام عملیات تروریستی داعشی‌ها علیه شرکت کنندگان در مراسم عزای حسینی در ایام ماه محرم در بغداد شدند.

سازمان حشد شعبی عراق تأکید کرد که اداره امنیت و انظباط حشد شعبی همچنین تعدادی کمربند انفجاری و بمب‌های چسبی را در منطقه الزیدان در غرب بغداد که داعشی‌ها قصد داشتند از آنها علیه شرکت کنندگان در مراسم عزاداری سالار شهیدان در ایام محرم الحرام استفاده کنند، کشف و ضبط کردند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا