خرید تور تابستان ایران بوم گردی

موافقت مجلس با استعفای زاکانی [+متن استعفانامه]

نمایندگان مجلس با 148 رأی موافق با استعفای علیرضا زاکانی موافقت کردند.

به گزارش فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (شنبه 23 مرداد ماه 1400) استعفای علیرضا زاکانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از نمایندگی‌اش را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

نهایتا نمایندگان پس از استماع اظهارات علیرضا زاکانی و مخالفان استعفای وی، با 148 رأی موافق، 99 رأی مخالف و 16 رأی ممتنع از مجموع 269 نماینده حاضر در جلسه با استعفای زاکانی موافقت کردند.

در بخشی از استعفانامه زاکانی آمده است:

گرچه امروز به ضرورت جابجایی سنگر جهاد، از نمایندگی مردم قم استعفا می‌دهم و از این بابت شرمنده همه این عزیزان بویژه مراجع عظام تقلید و علما هستم، به لطف الهی و مدد حضرت فاطمه معصومه (سلام ا… علیها) ارتباطم را با متن مردم قم و طلاب و علما و فضلا و مراجع عظام تقلید حفظ خواهم کرد تا این مسیر فیض را برای خود نگاه دارم. لذا دفتر کنونی‌ام در قم تعطیل نخواهد شد و در صورت حضور در جلسات هیأت دولت، به عنوان عضوی کوچک، مطالبات و نیازهای اساسی مردم عزیز، بصیر و صبور و قدرشناس قم را با مشورت دو نماینده عزیز و دو خادم دیگر آستان اهل‌البیت (علیهم السلام) دنبال خواهم نمود. در دیدارهایی که با افراد موثر این استان و مجموعه های فعال انقلابی شهر بویژه آیت الله حسینی بوشهری رئیس محترم جامعه مدرسین حوزه علیمه قم، آیت الله اعرافی مدیرحوزه های علمیه سراسر کشور، آیت الله آشتیانی نماینده ادوار مجلس و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و فضلای گرانقدر داشتم، همگان به بزرگی و اهمیت تهران و کار در ام القرای جهان اسلام تاکید داشتند. گرچه در فضای رسانه ای عده ای کوشیدند خلاف این واقعیت را تبلیغ نمایند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا