خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای بازداشت حامد لک چه بود؟

فارس نوشت: امروز نقل قولی از وکلای پایه یک کانون وکلای استان آذربیجان شرقی منتشر شد مبنی براینکه «صبح امروز حامد دروازه بان پرسپولیس به دنبال پیگیری قضایی و همکاری پلیس فتا و دستگاه قصایی استان در شعبه ۲۷ دادسرای تبریز تفهیم اتهام شد. دقایقی پیش نیز وی با دستبند در اتاق دادستان عمومی و انقلاب تبریز حاضر شد و پس از آن گویا قرار بازداشت موقت صادر شده است»

خبرنگار ما برای پیگیری این موضوع با ایمان حسین‌پور شرف شاد، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس تماس گرفت که وی اظهار داشت: لحظاتی قبل با لک صحبت کردم. وی در راه بازگشت از تبریز به تهران بود و صرفا در جلسه دادگاه توضیحاتی درباره این موضوع داده است. باید مشخص شود چرا برخی افراد چنین شایعاتی را علیه بازیکنان پرسپولیس مطرح می‌کنند. حامد لک بازداشت نشده است. بعد از طرح این شایعه موضوع را پیگیری کردیم که متوجه شدیم این بحث صحت ندارد.

وی افزود: افرادی که چنین اخباری منتشر می‌کنند باید ابتدا بررسی دقیق انجام داده و به راحتی چنین اقدامی انجام ندهند. دروازه‌بان ما در آرامش کامل و در شرایطی بسیار مناسب حضور دارد و این خبر درست نیست. قطعا باشگاه پرسپولیس با اینگونه شایعه‌پراکنی‌ها برخورد می‌کند.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در خصوص رد شکایت این باشگاه از امیر قلعه نویی در دادگاه تجدید نظر عنوان کرد: در این پرونده ما از هوتن و اردشیر قلعه نویی شاکی بودیم. رای بدوی این پرونده در دادگاه تجدید نظر مورد تایید قرار گرفت که طبق آن حبس تعلیقی 91 روزه هوتن و برائت اردشیر قلعه نویی تایید شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا