خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آینده برجام در دولت رئیسی؟ | پاسخ امیرعبداللهیان

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی امور خارجه دولت سیزدهم در این کمیسیون گفت: آقای حسین امیرعبداللهیان در پاسخ به سوالی در رابطه با برنامه‌اش در مورد برجام گفت «در حال مشورت با متخصصین برای تهیه مدل و ساز و کاری برای نحوه مواجهه با برجام هستیم».

غلامرضا منتظری در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز وزرای پیشنهادی بهداشت کشور، اقتصاد و امور خارجه با حضور در کمیسیون گزارش برنامه‌های خود را به اعضا ارائه کردند.

وی افزود: در این جلسه، آقای امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه عنوان کرد که به دنبال تقویت دیپلماسی فرهنگی در وزارت امور خارجه است و این موضوع به طور خاص در دستور کارش قرار خواهد داشت.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: آقای امیرعبداللهیان در پاسخ به سوالی درباره رابطه با برنامه‌اش در مورد برجام گفت «در مشورت با متخصصین به دنبال تهیه مدل و ساز و کاری برای نحوه مواجه با برجام هستیم».

منتظری خاطرنشان کرد: وزیر پیشنهادی امور خارجه عنوان کرد که بخش قابل توجهی از تجربیاتش مربوط به زمانی است که با شهید سلیمانی همکاری داشته و در حوزه سیاست خارجی راه آن شهید بزرگوار را ادامه خواهد داد.

وی افزود: آقای عین‌اللهی وزیر پیشنهادی بهداشت نیز در تشریح برنامه‌های خود گفت «بحث تأمین واکسن کرونا و بهره‌مندی همگان در کمترین زمان از این واکسن جزو برنامه‌های ماست و ملاک من برای تعیین همکارانم در وزارتخانه مردمی بودن و متواضع بودن آنها است».

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: آقای وحیدی وزیر کشور نیز در تشریح برنامه‌هایش عنوان کرد که کادرسازی در وزارت کشور برای تقویت سرمایه‌های انسانی وزارتخانه در دستور کارش است و در انتخاب استانداران تخصص و تعهد ملاک انتخابش خواهد بود.

منتظری خاطرنشان کرد: آقای وحیدی گفت در حوزه مسائل فرهنگی مربوط به وزارت کشور از ظرفیت کمیسیون فرهنگی استفاده خواهد کرد و توجه به مسائل معیشتی مردم و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بخش دیگری از برنامه‌های وی است.

وی افزود: آقای خاندوزی وزیر اقتصادی و دارایی نیز در تشریح برنامه‌هایش عنوان کرد «انجام اصلاحات در سیستم مالیاتی، بانکی و بخش گمرک از جمله برنامه‌های من است و پیاده‌سازی سیستم بانکداری اسلامی مدنظر ما خواهد بود».

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت:‌ آقای خاندوزی گفت که سامانه‌ای را راه‌اندازی خواهد کرد تا متخصصان و اندیشمندان اقتصادی در این زمینه نظرات خود را در رابطه با مسائل اقتصادی کشور مطرح کنند و نظرات آنها مدنظرش خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا