خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هشدار به مقامات عالیه نظام

سعید زیباکلام، استاد اصولگرای دانشگاه تهران، در یادداشتی تلگرامی با عنوان «هشدار به مقامات عالیه نظام» نوشت:

شصت، هفتاد سال است که حکومتهای متوالی آمریکا بلااستثناء و بدون اینکه در محافل و تریبونهای رسمی و رسانه‌ای خود حتّی یکبار شعار مرگ بر ایران، مرگ بر افغانستان، مرگ بر عراق، مرگ بر سوریه، مرگ بر یمن، مرگ بر لبنان، مرگ بر ویتنام، مرگ بر شیلی، مرگ بر آرژانتین، مرگ بر نیکاراگوئه، مرگ بر کوبا، و الی ماشاالله، سردهند فعّالانه مشغول برنامه‌ریزی برای ایجاد یا بسط نفوذ یا سیطره سیاسی خود و غارت منابع و معادن و امکانات مالی/اقتصادی این کشورها و ده‌ها کشور دیگر هستند.

و چهل و دو سال است که تمام دولتها و کنگره‌های جمهوری‌خواه و دموکرات آمریکا و بخش اعظم اندیشکده‌ها و ناوگان قدرتمند رسانه‌ای آمریکا، بدون گفتن حتی یکبار “مرگ بر ایران” ، شدیدترین اقدامات و تعرضات سیاسی و حقوقی، تجاوزات مالی و بانکی، و تحریم‌های همه جانبه علیه منافع ملی ایران را برنامه‌ریزی و سیاستگذاری و اعمال می‌کنند.

اما به لطف تصمیمات حکیمانه نظام در این چهل و دو سال، ما مقامات و مدیران و، به تبع، ما مردم مدام شعار “مرگ بر آمریکا” می‌دهیم و از آن طرف برنامه‌ریزی و سیاستگذاری‌های متناسب و همسو با آن شعار یا بسیار کم و ناچیز است و یا در حوزه‌هایی اساساً بنفع آمریکا!

از آن طرف، با توجه به اَبربینش‌ها و اَبرسیاست‌های راهبردیِ غیرمردمی و بعضا ضدمردمی، از جمله اَبرسیاست راهبردی پنهانکاری، اَبربینش نظام مقدس است، اَبربینش راهبردیِ نظام یعنی مقامات نظام، اَبربینش مقامات نظام مقدس‌اند، و بالاخره، اَبرسیاست مصونیت مقامات نظام از تعقیب قضایی، بسیاری از دانشگاهیان و حوزویان تدریجا متمایل به این باور شده‌اند که نه تنها حکومت‌های آمریکایی مستکبر نیستند که بر عکس!

مقامات عالیه نظام! وظیفه خود می‌دانم که با تمام قلب و جان و ایمان و وطندوستی‌ام به شما هشدار بدهم که در صورت ادامه این روند و عدم یک تجدیدنظر بسیار مبنایی، فضای عمومی سیاسی عامه مردم به‌سرعت در حال نیل به غرب‌پرستیِ افراطیِ بی‌نظیری در تاریخ جهان است.    

هشدار می‌دهم که ستاد جهانی مبارزه با استکبار آمریکا به‌سرعت در حال استحاله‌شدنی فضیحت‌بار و عبرت‌آموز برای تمام ملل استعمار و استثمار و استحمارشده مستضعف عالم خواهد شد.

هشدار می‌دهم که عده‌ای با سوءاستفاده از این فضای عمومی نارضایتی و فقر و فساد گسترده مولود مستقیم آن اَبرسیاستها و اَبربینش‌های ضدمردمیِ ضداسلامی، در حال سفیدنمایی و غسل تعمید آمریکا و همدستان اروپایی‌اش هستند و زمینه‌ساز فرش قرمزی بی‌نظیر برای بازگشت سیطره مجدد افرنگیانِ سفّاک و تبهکار.

 “و یا قوم اوفوا المکیال و المیزان بالقسط و لا تبخسوا النّاس اشیائهم و لاتعثوا فی‌الارض مفسدین”(سوره مبارکه هود: ۸۵؛ و ای قوم! پیمانه را تمام بدهید و ترازو را به عدالت، اموال مردم را کم ندهید، و در زندگی کوشش مفسدانه نکنید).

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. امریکا دشمن داره همان طور که در خود امریکا ازادی سیاهان نیمی از جمعیت امریکا را دشمن داشت پس فحشهای زیباکلام چیزی از امریکا کم نمی کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا