خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«هیچ ابلاغیه‌ای با موضوع خلع ید نیشکر هفت‌تپه صادر نشده است»

با وجود اینکه برخی رسانه‌ها از ابلاغ حکم برای برگرداندن هفت‌تپه به دولت خبر داده‌اند اما عضو هیات مدیره هلدینگ آریاک می‌گوید که هنوز چنین حکمی به ما ابلاغ نشده است.

امیر اسدبیگی (عضو هیات مدیره هلدینگ آریاک) به ایلنا گفت: رای خلع‌ید هفت‌تپه به این مجموعه ابلاغ نشده است.

به گفته اسدبیگی؛ رایی که در اخبار امروز گفته شده احتمالاً همان رای قبلی است که حدود دو ماه پیش به صورت شفاهی به ما ابلاغ شده بود و ما با استفاده از ماده ۴۷۷ قانون دادرسی به رای صادره اعتراض کرده‌ایم و این اعتراض پذیرفته شده است.

او با بیان اینکه در حال حاضر شرکت منتظر است تا رای به صورت رسمی ابلاغ شود، در ادامه با انتقاد از عملکرد برخی رسانه‌ها افزود: برخی رسانه‌ها وصفحات مجازی با تبانی با برخی افراد اقدام به انتشار اخباری می‌کنند که قصد دارند با جریان‌سازی به اهداف خود برسند.

به گفته عضو هیات مدیره هلدینگ آریاک؛ با پرداخت دو ماه حقوق عقب افتاده کارگران که هفته گذشته به حساب کارگران واریز شد، حقوق کارگران به‌روز شده است.

اسدبیگی در خاتمه در ارتباط با استمرار اعتراض شماری از کارگران هفت تپه گفت: اجتماع فعلی کارگران در مجتمع از سوی ۱۷۰ نفر از کارگران فصلی (پیمانکاری) در حالی صورت می‌گیرد که خواسته اصلی آن‌ها عقد قرار داد مستقیم است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا