خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درگذشت مادر محمدعلی نادعلی‌زاده

ابوالفضل فاتح، موسس ایسنا، در پیامی درگذشت مادر محمدعلی نادعلی‌زاده، مدیر سایت جماران و مدیرعامل اسبق ایسنا را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

برادر نازنین و مقاومم حاج آقا نادعلی زاده

در ایام متعلق به حضرت سید الشهدا (ع)، روح بلند والده‌ی گرانقدر شما آسمانی شده است. آن مادر پاک طینت ان شاء الله با اولیاء الله محشور است و اینک در نزد خداوند روزی می‌خورد.

اما مصیبت بزرگی بر شما وارد شده است که تحمل آن بسی دشوار است. از همین روی در این گونه مصائب، مومنان دعوت به بردباری و توکل به خداوند شده اند؛ «وَ بَشِّرِ الصَّابِرِينَ»، و حتی فراتر از آن در سجده آخر زیارت عاشورا و در برابر مصیبتی چنان عظیم فرموده اند: اللهم لك الحمد حمد الشاكرين لك على مصابهم.

برادرم: شما فرزند مادری هستید که جز ایمان و عمل صالح نیاموخت و جز دعا بدرقه ی راهتان نکرد. یاد نسل مادران پاک طینت و سختی کشیده به خیر، که جز به شیر پاک و لقمه‌ی حلال و تربیت مومنانه و صحیح فرزندان به چیزی نمی اندیشیدند و جز دعای عافیت دنیا و آخرت و عاقبت به خیری دعایی بر زبانشان نبود.

برادرم، می‌دانم که تا چه اندازه در خدمت مادر بودید و به ویژه پس از رحلت پدر بزرگوارتان تا همین روزها و لحظات آخر، چون پروانه ای گرد شمع وجود نورانی ایشان می گشتید. دنیا محل عبور است و مهم سربلندی در این امتحانات الهی است که شما به خوبی از عهده بر آمدید و ان شاء الله از این پس نیز با ایمان و عمل صالح و اندیشه ی اصولی و استقامت باطنی و طهارت اقتصادی که به آن مراقبت دارید، صالحات باقیات ایشان خواهید بود.

این مصیبت تلخ را تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند منان علو درجات و رحمت واسعه برای آن روح پاک و آسمانی و برای شما و خانواده‌ی محترم صبر و اجر مسئلت دارم.

ای کاش می‌توانستم در این شرایط در کنار شما باشم و انجام وظیفه کنم.

به خدا می‌سپارمتان

ابوالفضل فاتح


مادر آقای نادعلی‌زاده صبح امروز بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت. تحریریه‌ی انصاف نیوز نیز این مصیبت را به وی تسلیت می‌گوید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا