خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فرمانده سپاه: ماجرای کرونا به حماسه تاریخی تبدیل شد

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: در زمینه داروهای کرونایی و واکسن و تجهیزات پزشکی، تلاش‌هایی صورت گرفت و مردم ایران ماجرای کرونا را به حماسه تاریخی تبدیل کردند و نظام سلامت با پایمردی و شجاعت و فداکاری و ایثار و گذشت کادر درمان و کسانی که در عرصه پیشگیری عمل کردند، همه کمک کردند که ما بر این مسائل فائق بیاییم.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر حسین سلامی صبح امروز در جلسه ستاد کرونا استان اصفهان و هماهنگی اجرای طرح شهید سلیمانی اظهار کرد: اصفهان سرزمین عالمان عالیقدر و فقهای بزرگ است و می‌توان آن را جغرافیای با عظمت یک تاریخ بزرگ نامید.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: اصفهان در همه دوران ما، هم در تمدن اسلامی و هم جهاد در راه خدا یک خطه درخشان است.

وی عنوان کرد: کشور ما دارای عناصر اصیلی است که وقتی ظهور پیدا می‌کند، مخاطرات بسیار سخت را خیلی زیبا پشت سر می‌گذارد، چه این مخاطرات جنگ جهانی هشت ساله و چه تحریم فشرده اقتصادی جهانی برای سال‌ها و چه حوادثی چون سیل و چه بیماری عالم‌گیر مانند کرونا باشد.

سردارسلامی افزود: وقتی عناصر هویت‌بخش و شخصیت یک ملت کنار هم قرار می‌گیرد، عبور از همه این سختی‌ها آسان می‌شود.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: در ابتدای بیماری، برخی کشورهای تراز اول، ماسک‌ها را از همدیگر به سرقت می‌بردند و حتی قدرت‌های مدرن جهان که ادعای پیشرفتگی نظام سلامت داشتند، تا آستانه فروپاشی نظام سلامت پیش رفتند.

وی با بیان اینکه ملت ایران به یک آزمایش بزرگ تاریخی دست زد، افزود: در کشور ما در ابتدا ماسک کمیاب و یا حتی نایاب بود اما به سرعت توانستیم به نقص‌ها و کمبودها غلبه کنیم.

سردار سلامی با بیان اینکه فکر نکنید که کار کوچکی انجام شده است، عنوان کرد: ما با همه کشورهای جهات متفاوتیم، ما در عین حالی که در معرض این بیماری قرار داریم، در معرض یک تحریم جهانی ظالمانه نیز قرار داریم.

فرمانده کل سپاه گفت: شما این تحریم جهانی ظالمانه را به بیماری کرونا اضافه کنید و عملیات قدرتمند روانی را نیز به تحریم و کرونا اضافه کنیم، بعد مشاهده می‌کنیم چه تفاوتی بین کشور و نظام ایران با سایر نقاط وجود دارد.

وی با بیان اینکه به دلیل تحریم‌ها نمی‌توانیم گردش مالی و پول‌های خود را حتی برای خرید دارو مصرف و نیازهای حیاتی را تامین کنیم، گفت:در این اوج‌گیری‌های بیماری، این ملت درخشید و هیچ بیمار رها شده پشت درب بیمارستان‌ها نماند و هیچ بیماری که در پی آن دچار فقر معیشتی شده باشد، در کشور ما رها و تنها نماند.

سردار سلامی بیان کرد: خیلی‌ها دوست داشتند در شرایط بیماری به سوی دشمنان دست دراز کنیم، در حالی که ما به آن‌ها بی‌اعتمادیم و ما نمی‌توانیم سلامت جامعه را به کسان و دشمنانی بسپاریم که استفاده از سلاح‌های بیولوژیک، جزئی از استراتژی آن‌ها در مواجه با مواجه با دشمنانشان است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه آروزی اصلی دشمنان ما، فلج کردن ماست، خاطرنشان کرد: ما باید در شرایط کرونا نیز با اصل عزت، استقلال و اعتماد به سلامت جامعه کمک کنیم که اینگونه هم عمل شد.

وی بیان کرد: در انتقال واکسن از کشورهای قابل اعتماد و در عین حال تولید واکسن بومی تلاش و دنبال شد که همه این خطوط به نتیجه رسیده است.

سردار سلامی ادامه داد: در زمینه داروهای کرونایی و واکسن و تجهیزات پزشکی، تلاش‌هایی صورت گرفت و مردم ایران ماجرای کرونا را به حماسه تاریخی تبدیل کردند و نظام سلامت با پایمردی و شجاعت و فداکاری و ایثار و گذشت کادر درمان و کسانی که در عرصه پیشگیری عمل کردند، همه کمک کردند که ما بر این مسائل فائق بیاییم.

فرمانده کل سپاه بیان کرد: ما غیر از کرونا، تحریم جهانی و عملیات رسانه‌ای و روانی دشمنان را هم داریم که در هیچ نقطه‌ای از عالم چنین شرایطی توأمان وجود ندارد.

وی افزود: در مقابل این شرایط مکتب اسلام، در این موضوع درخشید؛ رهبری و ولایت که تجسم اسلام است که حکمت‌های اسلام را در جامعه جاری می‌کند و مردم نیز به عنوان عنصر سوم نقش‌آفرینی کردند، پیوند این سه عنصر با هم کشور را از هر سختی می‌تواند عبور و جامعه در مسیر حل مشکلات قرار دهد.

سردار سلامی افزود: استان اصفهان یک استان سربلند و تاریخ‌ساز بوده که همیشه درخشیده است و در دوران دفاع مقدس هم درخشش فوق العاده‌ای داشتند و وقتی بین مردم اصفهان قرار می‌گیرد فقط روحیه و انرژی می‌گیرد و ثبات قدم پیدا می‌کنید.

فرمانده کل سپاه گفت: ما به عنوان سپاه همه بضاعتمان را درگیر این مسأله خواهیم کرد و تا آخر هم خواهیم ماند و به آب و آتش می‌زنیم که مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ماجرای کرونا به حماسه تاریخی تبدیل شد!! درود بر تاریخ سازان؛ نه ، حماسه سازان؛ نه ، حماسه تاریخی سازان!

  2. زمانی که سردار سلامی بعنوان فرمانده سپاه انتخاب شد بخاطر تجربیات ایشان در امور نظامی و میدانی امید آن بود که ایشان تحولی در این نهاد انقلابی ایجاد کند ولی مرور زمان نشان می دهد که ایشان علاقه مفرطی به سخنرانی و توصیه و نصیحت دارند در واقع بنوعی کپی برابر اصل آقای احمدی نژاد . آقا احمدی نژاد در بدو ریاست جمهوری در جواب خبرنگاری گفت من آمده ام برای کار تحلیل و سخنرانی را از دیگران بخواهید ولی بمرور زمان سخنرانی و تشویق ها باعث شد که ایشان نه تنها در حوزه کاری خود بلکه برای اداره جهان هم برنامه داشتند و در داخل هم هر از چند گاهی به قم رفته به با سخنرانی به اساتید و علما و مدرسین علوم دینی درس و توصیه داشتند . دیدیم که عاقبت این رفتار چه حاصلی داشت . امثال آقای احمدی نژاد و سردار سلامی با شعار ولایت مداری به قدرت و منصب رسیده اند . حداقل درجه ولایت مداری پیروی از مولای متقیان در جه اول و بعد پیروی از بنیان گذار نظام جمهوری اسلام است . مولای متقیان در جمله ای در نهج البلاغه نسبت به سخن گفتن زیاد هشدار می دهند که عاقبت این کار بخاطر خطاهائی که در پی دارد منتهی به آتش جهنم خواهد شد که یک سلسله روانی است که جا دارد در کشور کسانی در مورد این سخن مولا کار و تحقیق و روشنگری کنند در جمله کوتاه دیگری باز در نهج البلاغه امام متقیان می فرمایند الکلام کدوا قلیله نافع و کثیره قاتل که همین جمله دنیائی از مفاهیم روانی و اجتماعی را در بردارد کسانی که خود را ولایت مدار قلمداد می کنند بهتر است از قبل از سخن گفتن نظری به روش ارائه شده اولین ولی خدا بیندازند تاهم خود و هم جامعه را از پیامدهای مهلک عدم رعایت نکات ذکر شده مصون دارند . امام خمینی در جواب یک خبرنگار خارجی فرمودند ما اول عمل می کنیم و بعد حرف می زنیم ببنید عدم رعایت این رویه امام چه بلائی سر کشور آورده است . اغلب مسئولین رده بالای کشور حرفهائی می زنند و زمانی که خلاف آن رخ می دهد مجبور به هزار اما و اگر برای لاپوشانی می شوند که اگر از همان اول یک فکری برای بیماری میکرون در میان مسئولان می شد شاید نیازی به این همه هزینه نمی شد مضاف بر اینکه این رفتارها تغذیه خوبی برای براندازان می باشد . جناب سردار روزی نیست که درجائی رفته و سخنان مطولی را ایراد کنند بطور قطع هم برای تهیه اینگونه سخنرانی ها هم ساعت ها وقت می گذارند خدا میداند وظیفه اصلی ایشان را به چه سرنوشتی خواهد داشت . سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی نماینده ای از طرف ولی فقیه دارد که هم سخنران و هم فقیه است بهتر نیست سخنرانیها را به ایشان واگذار شود؟

  3. واقعا کرونا به حماسه تاریخی برای مردم ایران تبدیل شد جناب فرمانده!
    روزی 600 تا 700 نفر جونشون رو از دست می دهند باید هم حماسه بشه

  4. جناب فرمانده میشودیکبار این حماسه هارامعنی کنید؟؟منظورتان چیست؟؟ویروس یاب مستعان؟تولید۵۰ میلیون واکسن تا شهریور(کدام شهریور؟) یا روزی چندصدنفرفوت؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا