خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دستور اژه‌ای درباره‌ی تصاویر منتشرشده از زندان اوین

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه به دادستان کل کشور دستور داد تا به موضوع انتشار تصاویر زندان اوین رسیدگی کند.

به گزارش خبرگزاری میزان در پی انتشار اخبار و تصاویری از زندان اوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه، دادستان کل کشور را مامور کرد بدون فوت وقت به موضوع این زندان رسیدگی کند.

متن دستور رئیس قوه قضاییه به دادستان کل کشور به شرح زیر است:

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای منتظری

دادستان محترم کل کشور

سلام علیکم

با توجه به اخبار و تصاویر منتشر شده در برخی از رسانه‌ها درخصوص زندان اوین، به جنابعالی ماموریت داده می‌شود بدون فوت وقت، پیرامون موضوع مذکور و رفتار مامورین با زندانی و یا زندانی با زندانی با سرعت و دقت بررسی جامع به عمل آورده و نتیجه را به اینجانب گزارش نمایید.


انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. اینم حرفی” زندانی با زندانی”… واقعا شاید درگیری میان زندانیان بوده باشد. هر چند مامور با زندانی هم باشد باید با دقت رسیدگی بشود. شکنجه و یا توهین و تحقیر زندانی هم غیر قانونی است، همان طوری که انتشار تصاویر داخل زندان به بیرون هم کاملا غیر قانونی است. بالاخره سوای از موصوع فوق خود این انتشار موضوعی کاملا امنیتی است. نباید طوری بشود که نفوذی ها در مراکز هسته ای تا زندان ها حضور داشته باشند. حالا شاید روشنفکرانی به این حرف من ایراد بگیرند ولی در هیچ کجای جهان رخنه در مراکز حساس مجاز نیست و حکم سنگین دارد. نمی شود مملکت بی در و پیکر باشد تا دل برخی خوش باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا