خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعتبارنامه تاجگردون در جلسه‌ی غیرعلنی بررسی و رد شد

اعتبارنامه «غلامرضا تاجگردون»، منتخب مردم گچساران با رای ۱۲۸ نماینده رد شد.

به گزارش ایسنا، بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران در دستور جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی قرار داشت که نمایندگان با ۱۰۲ رای موافق، ۱۲۸ رای مخالف و ۲۱ رای ممتنع از مجموع ۲۵۱ رای ماخوذه به تصویب مجلس شورای اسلامی نرسید.

براساس آیین نامه داخلی مجلس مراتب رد اعتبارنامه باید از سوی هیات رییسه مجلس به وزارت کشور اعلام شود.

پیش از اعلام نتیجه رای اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون، وی جلسه علنی مجلس را ترک کرد.

پیش از این کمیسیون تحقیق اعتبارنامه تاجگردون را تایید کرده بود.

قانون آیین نامه داخلی مجلس در این باره می‌گوید:

«ماده ۳۲- چنانچه کمیسیون تحقیق، اعتبارنامه رد شده از سوی شعبه را رسیدگی کند و نظر به تأیید اعتبارنامه داشته باشد، گزارش آن برای تصمیم‌گیری مجلس در دستور کار قرار می‌گیرد و در صورتی که نظر کمیسیون مبنی بر رد اعتبارنامه باشد گزارش آن حداکثر به مدت پانزده دقیقه در مجلس مطرح و ادله رد اعتبارنامه ارائه می‌شود. نماینده‌ای که اعتبارنامه‌اش توسط کمیسیون رد شده است حداکثر به مدت سی دقیقه فرصت دارد تا از خود دفاع کند، ضمن اینکه می‌تواند بخشی از وقت خود را حداکثر به دو نفر از نمایندگان واگذار کند، سپس گزارش کمیسیون تحقیق به رأی گذاشته می‌شود، چنانچه رد اعتبارنامه به تصویب مجلس نرسد، رئیس جلسه تصویب آن را اعلام می‌کند.»

مجلس صبح امروز موضوع اعتبارنامه تاجگردون را در جلسه غیرعلنی بررسی کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. من با تاجگردون مخالفم اما اینکه خانه قانونT بی قانونی میکند واقعا جای درد دارد. اصلا همان موقع که اصرار شد قبل از تایید اعتبارنامه ها، هیات رئیسه موقت کنار گذاشته شود و این هیات انتخاب شود مشخص بود امور به سمت میل نهادهای خاص پیش میرود.
    درضمن دیشب بکی از افرادی که علم مبارزه با تاجگردون را بلند کرده، در لایو اینستاگرامی خوب گفت آقای تاجگردون من همان دستمال تمیزم، خب احیانا ایشان که با اسم شناسنامه ای‌شان (صفورا) نه اسمی که شهرت دارند، اقدام به اخذ طرح ترافیک ویژه اهالی رسانه نموده و در جلی و خفی بیان میکنند که روزنامه نگار نیستند، پاک دست هستند؟
    ایشان که فقطه صرف اینکه توکلی در جلسه دادگاهش حاضر شده، حاضر نیست علیه تخلفات و احیانا فساد احتمالی توکلی که اسنادش در دوره های گذشته به دستان رسیده، موضع گیری کند پاک دست است؟ خب دستمال سفید بگوید که چرا مادر ستار نمیخواست سر به تنت باشد، چرا رفقای سابقت هم از تو رو گردون شدند؟
    بحث تاردون نیست که اتفاقا پرونده اش چندان روشن نبود، اما حمله به تاجگردون بدون اینکه بگید همین رفیق جدیدتون زاکانی چه پرونده هایی دارد،چندان جذاب نیست. همچنین اگر تاجگردون تخلفاتی داشته این پازل بدون دیگران محقق نمیشده صدها نماینده در ادوار و صدها مدیر و مدیرکل و مستخدم دولتی در این میان هستند، که با کشیدن یکی عملا در حال مخفی کردن دیگران هستید. یعنی برای پنهان کردن چه کسی این پرونده علم شد؟ درضمن اینکه مدام توئیت بزنید که پرونده فلانی مهر محرمانه خورده، هم حرف احمقانه ای است. برو این اسناد رو بده دست روحانی و جهانگیری و ناطق نوری و هرچند نفر دیگه که میشناسی، تا اونها پیگیری کنند.
    توکلی چرا منتشرش نمیکنه؟ کسی که به توکلی کاری نداره، درضمن رابطه اش با بیت هم که خوبه.
    البته تو همیشه امنیتی طور بودی، 11 سال پیش دقیقا همچنین روزهایی میگفتی مردم باید برگردن به خونه هاشون تا سیاستمدارها پیگیری کنند.
    از سال هشتاد و هشت جنبش سبز هم ریزش و رویش داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا