خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یادداشت محمدرضا زائری درباره تصاویر منتشرشده از زندان اوین

محمدرضا زائری، فعال فرهنگی اصولگرا در کانال تلگرامی خود نوشت:

بعد از انتشار ويدئوهاي زندان اوين دوستي بزرگوار و استادي ارجمند مثل بسياري افراد فيلم‌ها را فرستاد و شايد انتظار داشت من به جاي مسؤولان جواب بدهم، نوشتم : “من كه خودم اون تو بوده ام، اينا برام خاطره‌ست!”

ولي راستش اصلا نمي‌دانم واقعا دوستان مسؤول جمهوري اسلامي تصور ديگري داشتند از پشت آن ديوارها كه حالا بخواهد با اين فيلم‌ها تغيير كند، يا واقعا اگر اين فيلم‌ها منتشر نشده بود آيا باز هم بر شعارهاي خودشان اصرار مي‌كردند؟ كه آري معلوم است، مي‌كردند و چه جور هم! و آيا حالا كه منتشر شده، چيزي عوض مي‌شود؟ كه باور دارم چيزي عوض نمي‌شود!

مي‌دانم كه نبايد بترسيم و سكوت كنيم بلكه بايد با صداي بلند فرياد بزنيم و بگوييم اينها نه اسلام است و نه جمهوري است و نه اسلامي، اسمش را هر چيز ديگري مي‌خواهيد بگذاريد!
فقط خواهشم از دوستان انقلابي و حزب اللهي و مؤمن و بسيجي اين است: شما كه هر وقت حرفي مي‌زنم و چيزي مي‌نويسم توجيه مي‌كنيد و گلايه داريد كه كاش سؤالي مي‌كردي و چيزي مي‌پرسيدي، حالا بفرماييد براي ما توضيح دهيد و روشن مان سازيد و خرفهم‌مان كنيد كه چه خبر است؟! 😢

اي مسؤولان بي همه چيز كه كثافت‌كاريش مال شماست و جواب دادن به پيام هاي مردم و فحش خوردن كف خيابانش مال امثال من! فقط خدا مي‌داند شب و روز چه قدر بايد جواب جوان‌هايي را بدهم كه از اعتقادات‌شان ديگر هيچ باقي نمانده، در حالي كه آقايان پشت درهاي بسته و توي ماشين‌هاي شيشه دودي زرهي و در حلقه محافظان‌شان نه تنها پاسخي به هيچكس نمي‌دهند بلكه اصلا بر باد رفتن دين و دنياي مردم را به فلان‌شان هم حساب نمي‌كنند!

به خدا ديگر دارم از عمامه روي سرم هم خجالت مي‌كشم!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. به نام حق تعالی
    به راستی کدام دسته از مسولان بانی چنین رفتارهایی هستند.آیا تحت تاثیر اشخاص به مردم و منتقدان خیلی سخت میگیرند و همان اشخاص نظام را متهم به خشونت و دیکتاتوری میکنند.میشود نفوذ در تصمیم سازیهای بزرگ نظام نقش ایفا کند؟امکان دارد اشخاصی نظام را فدای خودشان کنند؟
    به عبارتی خودشان را نظام دانسته و هرگونه رفتار را از خود و مجموعه خود مباه دانسته و از دستگاههای امنیتی تقاضای اشد برخورد با معترضان را داشته باشند؟آیا نمیدانند یا….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا