خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش قالیباف به فیلم‌های زندان اوین

محمدباقر قالیباف، زئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون اصل نود مجلس با هماهنگی دادستانی کل کشور موضوع مربوط به اوین را دنبال می کند.

به گزارش فارس، قالیباف در نشست علنی صبح امروز (چهارشنبه 3 شهریورماه) در صحن علنی مجلس اظهار داشت: کمیسیون اصل نود مجلس با هماهنگی دادستانی کل کشور موضوع مربوط به اوین را دنبال می کند.

توضیحات قالیباف در پاسخ به تذکر ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان مطرح شد که با استناد به اصل 2 قانون اساسی اظهار داشت: متاسفانه طی روزهای گذشته فیلم ها و تصاویری از زندان اوین در رسانه های بیگانه منتشر شده که از بابت اجحافی که در حق برخی زندانیان صورت گرفته و هم از بابت اینکه دستمایه ای برای حمله به دستگاه قضایی و کارکنان شریف این دستگاه شده مایه تاسف است.

وی افزود: حتما باید با عوامل احتمالی تخلف یا جرم برخورد قاطع صورت بگیرد اما خلاف چند مامور را نباید به بدنه یک دستگاه خدوم که در این سالها شاهد تحول و برخود قاطع با فساد در آن بوده ایم تسری داد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. این آقای ابراهیم رضایی مثل اینکه ذره ای بویی از انسانیت و وجدان نبرده که بجای اینکه با دیدن تصاویر و فیلمهای شکنجه زندانیان قلبش بدرد بیاد نگران اینکه یوقت آبروی دستگاه مربوطه نره، خجالت بکش آقای مخترم، چی میگی شما؟

    2
    1
  2. حتما جناب قالیباف، دنبال کنید تا افرادی که فیلم ها را منتشر کرده و باعث آبروریزی نظام بسیار مقدس رژیم حکومت اسلامی شده اند سریعا بازداشت و به اشد مجازات یعنی اعدام محکوم شوند، اگر هم بدون دادگاهی شدن زودتر اعدامشون کنید که چه بهتر. اما حواستان باشد یک وقت خدای ناکرده به پرسنل خدومی که زندانیان بی سرو پا را شکنجه کرده و میکنند، آنها را بر روی زمین و راه پله ها کشان کشان می برند، آویزان میکنند و هزار و یک شکنجه دیگر را بکار می بندند، جسارتی و اجحافی نشود، در غیر اینصورت هشدار میدهم که چنانچه با این پرسنل خدوم برخوردی صورت پذیرد، سایر پرسنل خدوم از این کارهای مقدس نخواهند کرد! پس بهوش باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا