خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سوریان: فکری برای کشتی نکنیم به دهه ۶۰ بر می‌گردیم

«حمید سوریان»، دارنده 7 طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک با بیان اینکه کشتی نیازمند حمایت هر چه بیشتر مسئولان است، گفت: اگر به کشتی نگاه درستی نشود و حمایت های لازم از نظر مادی و معنوی انجام نگیرد، در چندسال آینده قطعا دچار مشکل می شویم.

به گزارش ایسنا، حمید سوریان با بیان اینکه در حال حاضر ورزش ملی کشور از نظر آماری و جمعیت کشتی گیری وضعیت خوبی را سپری نمی کند، اظهار کرد: آمارهای موجود به ما نشان می‌دهد که جمعیت کشتی نسبت به دو دهه گذشته بسیار افت کرده و این موضوع بسیار نگران کننده است.

نایب رییس فدراسیون کشتی، ادامه داد: اگر تدبیر و فکری برای وضعیت کشتی نکنیم، به دهه 60 شمسی بر می گردیم که کشتی افت شدیدی داشت و شاهد تک مدال هایی مانند عسکری محمدیان، حسن محبی و مجید ترکان بودیم.

دارنده 7 مدال‌ طلای جهان و المپیک افزود: مهمترین اولویت فدراسیون حفظ وضعیت موجود و در ادامه، توسعه کشتی در کشور است که اینکار نیازمند یک بودجه مناسب و حمایت های سایر نهادها و سازمان ها است، البته نباید تمام نگاه ها به وزارت ورزش باشد چرا که وزارت ورزش جزئی از کل است و باید بسیار کلان تر به کشتی نگاه شود.

سوریان با تأکید بر اینکه مردم باید واقعیت ها را در مورد کشتی بدانند، اظهار کرد: تمام تلاش خود را در فدراسیون کشتی می کنیم که وضعیت موجود را بهتر کنیم اما اگر به کشتی نگاه درستی نشود و حمایت های لازم از نظر مادی و معنوی انجام نگیرد، در چندسال آینده قطعا دچار مشکل می شویم.

دارنده مدال های طلای المپیک و جهان در مورد سایر برنامه های فدراسیون کشتی تصریح کرد: اولویت اصلی ما اجرای عدالت و قانونمندی است تا حق کسی در کشتی ضایع نشود. به همین منظور به دنبال اجرای چرخه انتخابی تیم های ملی و در ادامه نیز قانونمند شدن سایر بخش های کشتی هستیم.

سوریان با تأکید بر اینکه باید به کسانی که حقشان است فرصت بدهیم تا بیایند و کار کنند گفت: در فدراسیون کشتی به کار تیمی اعتقاد داریم و مطمئنیم که اگر از مهره هایی که خوبند در جایی که باید استفاده کنیم، باری از روی دوش فدراسیون برداشته می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید طوری عمل کنیم که عدالت رعایت شود، همه چیز بر اساس قانون انجام شده و به صورت شخصی در موارد ورود نکنیم تا خیالمان از این بابت راحت باشد که نفرات بر اساس عدالت انتخاب می شوند. اگر حق به حق دار برسد و عدالت انجام شود، قطعا خدا در بحث نتیجه هم کمک می کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا