خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گلایه از استاندار قم

یکی از فعالان اصلاح طلب استان قم، در یادداشتی ارسالی به انصاف نیوز، خطاب به استاندار که در روزهای اخیر استعفا داده و بعد منصرف شد، نوشت:
جناب آقای صالحی، استاندار محترم! بسیار خرسندیم از ادامه ی همکاری شما به عنوان نماینده ی دولت تدبیر. با توجه به نابسامانی های استان که برخی از آنها از دولت گذشته به جا مانده و برخی دیگر به دلیل عدم شناخت مدیران، همان مدیران تحمیلی که نه سابقه ی اداری و نه تجربه ی کافی داشتند و بعضا از دیگر سازمانهای استان منتقل شدند و هیچ شناختی از نیروها و پرسنل استانداری نداشتند و برای ادامه ی کار ناچار شدند معاونین خود که از مدیران دولت سابق بوده را ابقا کنند و ملاحظه می فرمایید که بسیاری از گره های کور بنا به اشاره ی جنابعالی در مراسم ها و سخنرانی ها از سوی مدیران تحمیلی ایجاد شده …
جناب آقای صالحی! حال که مقرر شده با قدرت به دنبال رفع نابسامانی ها باشید از جناب عالی عاجزانه می خواهیم از نیروهای باسابقه و دلسوز حتما مشورت بگیرید، مدیرانی با سابقه ی 28 سال خدمت، آشنا به امور و شناخت کافی از مدیران استان و نیروهای فعال دارند، جناب عالی قصد خدمت دارید، با توجه به سوابق درخشان که در تمام عرصه ها برای پایداری نظام کوشا بودید، لذا بهتر است برای پیشبرد برنامه ها، کارها را به مدیران مبتدی و ناشی نسپارید. 
در حال حاضر برای ایجاد ثبات، لازم و ضروری است نسبت به تغییر معاونین مدیر کل ها اقدام کنید. جناب صالحی! معاونین و رییس دفتر مدیران مدیرکل ها به جای مدیر تصمیم می گیرند، بررسی کنید تا متوجه شوید مجموعه ی استانداری را رییس دفترها می گردانند و اکثرا از نیروهای دولت سابق و تحت امر مدیران حذفی بودند و اینها چون از عملکرد ناشی و بی تجربه ی مدیران آگاه هستند در برخی موارد که کارها پیش نمی رود و قفل می شود این رییس دفترها با هماهنگی معاونین مدیرکل ها کار را پیگیری نکرده و یک مورد جزئی ماه ها به تاخیر می افتد.
شما نسبت به تغییر رییس دفترها و معاونین مدیرکل ها اقدام کنید، همچنین امتیازهایی که طی این چند سال گذشته دریافت کردند را برسی کنید، به خاطر امتیازهایی که در اختیار دارند و برای ماندن در این پست های کلیدی به طور حلقه های زنجیر و ارتباط تنگاتنگ مانع ورود نیروهای غیر خودی می شوند و پیگیری جدی برای نیروهای همسو با افکار خود دارند و همینطور در برنامه هایی که همسو با دلواپسان باشد به طور هماهنگ عمل می کنند و کار را پیش می برند.
یکی از امتیازهایی که چندین سال در اختیار دارند بدون آنکه شرایط آن را داشته باشند استفاده ی برخی از آنها از خانه ی سازمانی است، جالب است جناب آقای استاندار! الان مدت یک سال و نیم یکی از رییس دفترها از استان رفته ولی هنوز خانه ی سازمانی در اختیارش هست، چرا؟
از اینگونه موارد بسیار است، امیدواریم با دستور شما این مورد واضح پیگیری شود و شاهد نشاط و انسجام کارکنان و ایجاد انگیزه برای همکاری بیشتر نیروها شود. انشالله
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا