خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه‌ی یک روحانی به نمکی: واکسیناسیون را متوقف کنید / آماده‌ی «مدیریت فتنه کرونا» برای «رعایت پروتکل‌های فقهی» هستیم!

یک روحانی به نام «علی کشوری» که خود را «دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی» می‌خواند، نامه‌ای به وزیر بهداشت نوشته و ضمن اعلام آمادگی برای سپردن «مدیریت فتنه کرونا» به گروه‌های پژوهشی شورای تحت نظر او برای «رعایت پروتکل‌های فقهی»، خواستار «توقف توقف واکسیناسیون» و جایگزینی «طب اسلامی» شده است.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از سایت انتخاب، وی پیش از این و در نهضت‌نامه‌نگاری خود – که در خبرگزاری‌های رسمی کشور منتشر شده – خواستار «تغییر الگوی زیارت برای زائرین» شده بود.

متن این نامه در پی می‌آید:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

جناب آقای دکتر سعید نمکی. وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

سلام علیکم

نظر به انتشار گزارش های متعدد رسمی و غیر رسمی درباره آثار سوء واکسیناسیون بر گسترش بیماری کرونا و افزایش فوت بیماران – و عطف به پیشنهاد شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی برای مدیریت داستان مشکوک کرونا در تاریخ اول فروردین ۱۳۹۹ (https://nro-di.blog.ir/1399/01/01)- از جنابعالی تقاضا می کنم تا زمان بررسی دقیق تر عوارض واکسن -خصوصاً واکسن های وارداتی- واکسیناسیون عمومی را متوقف کنید.

اکیداً هشدار می دهم که عدم تجمیع اطلاعات مرتبط با عوارض واکسیناسیون -و توجیه مشکوک علت فوت بیماران- به تدریج مدیریت فتنه کرونا را مشکل یا ممتنع می سازد. گروه های پژوهشی مرتبط با شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی برنامه ی جامع مدیریت داروئی و درمانی کرونا را برای اجرا در وضعیت بحرانی موجود -و برای پشتیبانی جهادی از وزارت خانه متبوع جنابعالی و پزشکان متعهد این مملکت- آماده کرده اند!

برنامه جامع مدیریت فتنه کرونا در بخش دارو و درمان شاملِ شش بخشِ ۱- پروتکل های فقهی کنترل علائم و عوارض کرونا، ۲- پروتکل های فقهی کنترل عامل بیرونی بیماری کرونا (بیوتروریسم)، ۳- پروتکل های فقهی کنترل هیجانات مزاجی فرد مبتلا، ۴- پروتکل های فقهی بهداشت محیط، ۵- پروتکل های فقهی کنترل آثار ذهنی و قلبی کرونا مانند اضطراب، ترس و خیال و ۶- پروتکل های فقهی پیشگیری از کرونا است.

با تحیت مجدد و دعای خیر

علی کشوری – دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی

یک شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ – حوزه علمیه قم

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. به نام خدا دانای آشکار و نهان
    برخی از آقایان خواسته یا ناخواسته در زمین سکولار بازی میکنند.تفکراتی تند و بی پایه که فقط دین زدگی ایجاد میکند

  2. فعلا که پروتکل های سازمانهای به زعم شما بین المللی مثل who ناکارامدی اش ثابت شده با داروهای نامعتبر و واکسنهای ناکارمد

    2
    4
  3. در میان روحانیون و داوطلبان بسیجی و هیاتی بجای واکسن همین نسخه های فقهی را اجرا کنید.
    بعد راستی ازمایی کنید.

    5
    2
  4. اولاً که اون دوستمون درست گفته: این سیاست رو توی روحانیون و بسیجیا اجرا کنین، اگه جواب داد بیارین وسط مردم. در ثانی من نمیدونم از وقتی کرونا اومده آقایون روحانیون همگی پزشک هم شدن! اینا یه سرماخوردگی ساده هم میخورن میرن پیش دکتر، حالا چی شده سر کرونا متخصص هم شدن؟!!!!

    4
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا