خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سردار فدوی: سپاه برای اجرای واکسیناسیون ‌با قدرت وارد عمل شد

سردار فدوی، جانشین فرمانده‌ کل سپاه پاسداران با بیان اینکه «برای اجرای طرح واکسیناسیون ‌با قدرت وارد عمل شده‌ایم»، گفت: اجرای مجدد طرح شهید سلیمانی شیوع کرونا را کاهش داد.

به گزارش تسنیم، سردار دریادار پاسدار علی فدوی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح مرکز واکسیناسیون در این شهرستان اظهار داشت: ‌بزرگ‌ترین مرکز ‌واکسیناسیون توسط سپاه و بسیج با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این شهرستان افتتاح شده است در حالی که مراکز متعددی نیز توسط سپاه و بسیج در کشور افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی طرح قدیمی است، اما با تشدید شیوع ویروس کرونا اجرای این طرح مجدداً قوت گرفت، افزود: در این مرحله طرح واکسیناسیون نیز به طرح شهید سلیمانی اضافه شده است ‌و با همگرایی میان وزارت بهداشت و بسیج و افزایش واکسن این طرح در حوزه واکسیناسیون با قدرت وارد عمل شد.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن اشاره به ارزش بالای اقدامات صورت‌گرفته ابراز داشت: هرچه برای رفع درد و التیام مردم تلاش شود عنایت الهی نیز شامل آن افراد می‌شود و از این رو با توجه به آنکه با تمام قوا در راستای کاهش شیوع ویروس کرونا تلاش می‌کنیم با لطف و عنایت الهی شاهد کاهش شیوع ویروس کرونا خواهیم بود.

وی با تأکید به اینکه “ما مکلف به انجام وظیفه هستیم”، گفت: مردم امروز در سختی و گرفتاری قرار گرفته‌اند و این گرفتاری امروز گرفتاری جانی است و بسیج و سپاه پا در میدان گذاشتند و تمام تلاش خود را در این زمینه به‌کار گرفته‌اند.

سردار فدوی با ابراز اینکه “امیدواریم با اقدامات صورت‌گرفته شیوع ویروس کرونا به‌میزان قابل‌توجهی کاهش پیدا کند”، تصریح کرد: طرح شهید سلیمانی نیز به‌برکت این شهید عزیز اجرایی شد و در دور جدید علاوه بر اقدامات قبلی واکسیناسیون نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی ضمن اشاره به اظهارات مسئولان در راستای واکسیناسیون تا دهه فجر تأکید کرد: لازم است بر اساس برنامه‌ریزی واکسیناسیون به‌گونه‌ای انجام شود که تا دهه فجر واکسیناسیون انجام شود و آنچه در دولت جدید اهمیت دارد آن است که وعده‌ها در دولت جدید محقق شود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با اعلام اینکه رکورد جدیدی در واکسیناسیون انجام شد، افزود: در چند روز گذشته 760 هزار نفر واکسینه شدند که در نوع خود رکورد محسوب می شود و امیدواریم اقدامات صورت‌گرفته منجر به کاهش شیوع ویروس کرونا شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. هنوز خاطره دستگاه کرونا یاب با دیش ماهواره از ذهن ها پاک نشده است.
    یادش بخیر صدا و سیما چه پوزی می داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا