خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعتراض «انقلابی‌ها» به رئیسی!

حکم انتصاب محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی دولت دوازدهم به‌عنوان رئیس سازمان انرژی اتمی با واکنش منفی حامیان دولت رئیسی همراه شده است.

به‌گزارش انصاف نیوز، بخشی از این اعتراضات در نظراتی که خبرگزاری اصولگرای فارس ذیل خبر انتصاب اسلامی منتشر کرده قابل مشاهده است؛ تعدادی از این کامنت‌های اعتراضی را در ادامه می‌خوانید:

*حسن روحاني رو ميذاشت اينقدر تعجب نمي كرديم

*واقعا جای تاسف داره. فقط همین!

*مطمئنین خبر درسته؟ آخه مگه میشه چنین چیزی؟

*خدای من! اخه نباید کسی انتخاب بشه که حداقل یک مدرک مرتبط با پستی به این حساسی داشته باشه

*بدترین انتخاب ممکن، از آقای رییسی انتظار نداشتیم

*انتصابی بسیار بسیار ضعیف و نابجا. باید افرادی همچون فریدون عباسی که از دانشمندان هسته ای کشور هستند بر این مسند بنشینند.

*به به هردم از این باغ وری میرسد هرچند اقای اسلامی در وزارت راه موفق بود و آدم بی حاشیه وسالم هست ولی ریسی عزیز به من بگو چه ربطی داشت سید عزیز قاطعیت داشته باش

*مطمئنید خبر درسته؟

*فقط می‌توانم بگویم شوکه شدم! وزیر راه و شهرسازی دولت آقای روحانی، رئیس سازمان انرژی اتمی در دولت آقای رئیسی. حضور ایشان در دیدار روز گذشته دولت با رهبر انقلاب کمی عجیب بود که علت مشخص شد.

*خیلی عجیبه. ایشون چه تخصصی در زمینه هسته ای و بین المللی دارند؟ اصلا انتظار همچین انتصابی از آقای رئیسی نداشتیم.

*وقتی از ساختار و اطلاعات ابتدایی صنعت پیچیده و حساسی مثل هسته‌ای اطلاعی نداری، چطور می‌تونی اون رو مدیریت و براش برنامه‌ریزی کنی؟

*من که ارتباط فوق لیسانس معماری و انرژی هسته ای را نفهمیدم. یعنی مملکت تو جناح اصولگرا یه دکترای مرتبط نداشت…

*بهتر ازین گیرتون نیومده ؟!قراره ساختمان برای هسته ای بسازه؟!

*این دیگه چی بود

*ببینید در زمان دولت چند نقطه روحانی این افراد سر کار بودند. در زمان دولت سابق بسیاری از نیروهای حزب اللهی کنار گذاشته شدند و خون دل خوردند و از استعدادهایشان استفاده نشد. 8 سال بر کنار بودند. 8 سال کم نیست. خیلی از این افراد دلخوش بودند که با آمدن دکتر رییسی این روند فاسد تغییر و می توانند خدمت کنند. چرا از این کنار گذاشته شدگان استفاده نمی کنند؟ ما افراد شایسته ای در همین زمینه داریم با تخصص مرتبط. این انتخاب واقعا مایوس کننده است.

*من خودم از مریدان و رای دهندگان به آقای رئیسی هستم. به نظر من انتصاب این شخص با این تجربه و این تخصص، انتصاب شایسته ای نیست. چرا که حتما رئیس سازمان انرژی اتمی بایستی سالها تخصص و تجربه در حوزه رشته های مرتبط با هسته ای داشته باشد. من اطمینان دارم که قطعا چنین فردی در بدنه سازمان انرژی هسته ای وجود دارد. انتخاب رئیس سازمان از درون سازمان مزایای بیشماری دارد که در فرض داشتن بالاترین شاخصهای مدیریتی در آقای اسلامی، باز هم به آن می چربد. مگر قحط الرجال است که آقای اسلامی رئیس شده اند. ضمن اینکه انتخاب آقای اسلامی بی احترامی به انبوه کارکنان انرژی اتمی است.

*اقاى رئيس جمهور تجديد نظر بفرماييد اين نهاد خيلى تخصصي است.

*جناب آقای رئیسی بنده به عنوان یک فرد تحصیل کرده در زمینه هسته ای خدمت شما عرض میکنم این کار شما بسیار اشتباست. فرض کنید آقای اسلامی بخواد یه جلسه خیلی ساده با زیرمجموعش داشته باشه در اون جلسه چه حرفی برا گفتن خواهد داشت؟

*ربط تخصص ایشان را با سازمان بسیار حساس و پیچیده وفنی هسته ای ؛کسی برای ما توضیح دهد بلکه سرگیجه مان خوب شود!!😱

*حداقل یک نفر را انتخاب میکرد که لیسانس فیزیک می داشت دانشمندان هسته ای را مات کرد.

*واقعا شوک آور است این خبر. ریاست سازمان انرژی اتمی باید رشته ای هماهنگ با این سازمان داشته باشه، اونوقت چطوری میخواد باعث پیشرفت در این عرصه باشیم. واقعا برای این انتخاب بسیار ناراحت شد. نمی دانم پشت این انتخاب چه حکمتی نهفته است.

*بهتر نبود از افراد متخصص و صاحب نظری مثل دکتر طهرانچی یا دکتر آقامیری یا دکتر عباسی در این جایگاه استفاده میشد؟وا عجبا!

*دیروز ایشان در جلسه ملاقات با رهبری حضور داشت و تعجب کردم و امروز که این حکم را دیدم بیشتر تعجب کردم. بعد از انتخاب معاون پارلمانی، وزیر ارشاد این عجیب ترین انتخاب ایشان است. ایشان ممکن است خوب باشند ولی حتما کسانی پیدا می شدند که با این مجموعه انرژی اتمی بیشتر سر و کار داشته اند و افراد انقلابی و جهادی بوده اند و از بین کسانی نباشند که پستها بین آنها گردش می کند.

*وقتی بازرسهای آژانس بخواهند همراه رئیس سازمان انرژی اتمی از این مراکز بازدید کنند آقای اسلامی دقیقا چه چیزی را میخواهد توضیح بدهد که تخصص آن را داشته باشد فقط ساختمان و راههای منتهی به آن یا چیز دیگر ؟ ایا متخصص متعهد در این حوزه نبود که ایشان را معرفی کردند ؟ چرا از ظرفیت دانشمندان هسته ای استفاده نشد مثلا دکتر عباسی تا دانشمندان برکنار شده این حوزه در دولت روحانی را به آن برگرداند.

*اسم آقای ضرغامی که برای وزارت گردشگری اومد گفتیم خیره انشاا… الان هم ایشون، خدا انشاا… عاقبت به خیری به هممون بدهد.

*این در وزارت راه که تخصص خودش بوده کار خاصی نکرده. حالا چطور در یک کار غیر مرتبط در شرایط مذاکرات که نیاز به تخصص علمی داره می تونه کاری کنه؟!!!

*چرا رییس نهاد حساسی مثل سازمان انرژی اتمی باید امریکا تحصیل کرده باشه، چه ایشون چه آقای صالحی، عجیبه. این همه دانشمند برجسته هسته ای داریم، آقا فریدون عباسی گزینه بهتری بودن.

*ايشون امشب بياد اخبار 22:30 و چند جمله در مورد انرژي هسته اي و … بگه. الان هر جلسه كه خارج باشه ايشون بايد چند نفر مطلع رو با خودش اين ور اون ور ببره. آخه چرااا….

*من یک مسئله را درک نمیکنم که چرا هر دولتی که می آید سر کار از وزرا و سیاسیون قدیمی در دولت های دیگر استفاده و بهره میبرند.با وجود اینکه این همه جوان تحصیل کرده و انقلابی مومن داریم تو کشور ولی میبینیم اینطوری وزرای دولتهای قبلی دوباره در دولت جدید به وزارت و مسئولیت میرسند.آخر مهندس راه و ساختمان و انرژی اتمی؟

*ایا کسی می تواند دستاورد چند سال صدارت اقای مهندس اسلامی بر وزارت راه و شهرسازی را در حد یک پاراگراف نه در حد دو تا جمله هم نه در حد یک جمله بنویسد . ایشان با چه کارنامه ای شدند رییس سازمان انرژی اتمی ؟ مردم درگیر مشکل مسکن بودند و در دوره وزارت ایشان نه فقط اقدام موثری برای کاهش مشکلات مردم نشد بلکه صرفا یک سامانه راه انداختند برای مسکن ملی و کمک به اجاره مسکن و مالیات بر خانه های خالی . آن سامانه هم بیش از یک ماه از رده خارج شد و یک ریال مالیات از خانه های خالی اخذ نشد و از 400 هزار خانه ای که ایشان وعده تحویل در 1400 دادند قریب یک دهم آن تحویل شد و از سوی دیگر درسایه بی توجهی به بازار، مافیای سیمان قیمت ها را تا 300 درصد بالا بردند و میلگرد ساختمانی نایاب شد و دست واسطه ها ودلالان قوی تر و مشکلات مردم بیشتر و بیشتر شد . واقعا برای کدام دستاورد واقعی ایشان را با یک پله ارتقاء بر صندلی معاونت ریاست جمهوری نشاندند؟

*خیلی مرتبط نیست به سازمان انرژی اتمی ها

*حتی اگر فرض کنیم که آقای رئیسی پیچش مو را میبینند و آقای اسلامی بهترین گزینه برای سازمان انرژی اتمی بوده اند، وقتی چنین انتصابی به ظاهر عجیب صورت میگیره باید قبلش خود رئیس جمهور فضای عمومی را قانع کنه و بعد اعلام کنن که فلانی انتخاب شده. مثلا میتونستن یکی دو دقیقه توضیح بدن که ما از سازمان انرژی اتمی میخواییم در سالهای پیش رو توسعه زیرساختی چشمگیری داشته باشد پس برای این برنامه ما تشخیص دادیم فلانی مناسبترین گزینه هست … مشکل اینه که ذهنیت فضای عمومی چندان اهمیتی در دولتها نداشته. اول میذارن کلی حرف پیش بیاد بعد لطف میکنن و میگن مثلا فلان دلیل داشته …

*فقط یک فقره از عملکرد ایشان در زمان .وزارتشان . راه ارتباطی هشتگرد طالقان بطول سی و چهار کیلومتر را بعد بیست سال با عجله افتتاح کردند که به هیچ وجه ایمن و استاندارد نیست و باید شش ماه از سال غیر قابل استفاده است

*صنعت هسته ای کشور نیاز به تحول بنیادین داشت مدرک تحصیلی و تخصص اقای اسلامی راه و ساختمان است و ربطی به انرژی هسته ای ندارد جای تعجب است که چرا یکی از دانشمندان هسته ای کشور برای ریاست این سازمان انتخاب نشد و ایا اقای اسلامی در مذاکرات اتی هسته ای می توانند به وزیر امور خارجه کمک کنند

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. حاج محمد ادریس ،رئیس بانک مرکزی افغانستان دارای مدرک …..
    تحصیلات چه ربطی بامدیریت دارد. انشالله در حین کار و مسئولیت سازمان خم و چم کارها را یاد می گیرد .
    در ایران اول مسئولیت می گیرند بعد مدرک دانشگاهی مرتبط ویا … با آن را !
    راستی مگر مسئولیت هسته ای با دولت است؟
    نکته جالب هر وقت مدیری دارای تحصیلات مرتبط است صدای احسن به …هر وقت مدیری دارای تحصیلات غیر مرتبط است می گویند مدیر باید مدیریت بداند نه … مانند عزت الله ،رستم که وزیر نفت بودو الاماشالله

  2. همه اعتراض ها درسته اما ای کاش در مورد شهردار شدن آقای زاکانی و ارتباط پزشکی هسته ای و شهرداری هم همین اعتراض ها رو میکردیم تا شائبه ای پیش نیاد

  3. وقتی زاکانی بدون داشتن مدرک تحصیلی مرتبط و بدون سابقه مدیریت شهری و تجربه لازم شروط قانونی وضع شده برای تصدی پست شهرداری تهران را زیر پا له و قانون شکنی می کند ! و رسما” به ریش قوانین می خندد و دهن کجی می کند ! حالا چه اشکالی دارد آقای اسلامی که فقط رشته تحصیلی اش مرتبط نیست ، بقیه شرایط را دارد !!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا