خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پنج گاف سریال گاندو تنها در یک قسمت

سریال گاندو که دومین فصل آن هرشب از شبکه سه سیما پخش می‌شود جزو جنجالی‌ترین مجموعه‌های تلویزیون است. سریالی که با مجموعه‌ ادعاهای در قصه خود حاشیه‌های زیادی داشته است. انصاف نیوز در این گزارش به هیچ یک از موضوعات محتوایی این سریال نمی‌پردازد و فقط به گاف‌های سینما‌یی یا سوتی‌های فاحش قصه توجه می‌کند. توجه داشته باشید که این تعداد گاف در صحنه آرایی، جلوه‌های ویژه و تنظیم صدا فقط برای یک قسمت (قسمت 25) است، به روشنی نشان می‌دهد چقدر نظارت‌های کیفی بر روند تولید و پخش این سریال ضعیف بوده است.

کارگردان این مجموعه جواد افشار و تهیه کننده آن نیز مجتبی امینی است.

به تازگی یکی از گاف‌های این سریال در شبکه‌های اجتماعی سوژه شده بود. کاربران حضور مقام دوم سفارت انگلستان در استخر با لباس و حتی جوراب را دستمایه شوخی قرار داده بودند.

  1. عالی‌ترین مقام‌های امنیتی کشور از بطری آب می‌خورند!

افرادی که در این صحنه می‌بینید همگی ماموران و فرماندهان مهمترین پرونده امنیتی روز کشور هستند. هریک از آنها در این جلسه گزارشی از روند پیشرفت جلسه ارائه می‌دهند. برخی از آنها طبق شواهد فیلم بالاترین رده امنیتی را دارند. اما گویا قرار است از سر بطری‌های آب، آب بنوشند. هیچ لیوانی روی میز نیست؛ به نظر نمی‌رسد این صحنه آرایی به‌صورت طبیعی در استاندارد یک جلسه فوق مهم در نهادی امنیتی باشد.

2. لباس متهمان در صحنه جرم دقیقا شبیه پروفایل امنیتی آنهاست

در این قسمت به‌صورت مرتب پرونده امنیتی متهمان، جاسوسان و سوژه‌های امنیتی در نمایشگرهایی خیلی بزرگ نمایش داده می‌شود. اما یک نکته خیلی عجیب است. در تمامی موارد عکس پروفایل امنیتی متهمان دقیقا همان لباس و آرایش مویی است که آنها در صحنه شنود یا رصد پوشیده‌اند. برای نمونه تنها در قسمت 25 گاندو2 نگاه کنید:

در این تصویر سوژه‌های امنیتی به نام تهرانچی، گواردادو و رحمانی دقیقا همان لباسی را پوشیده که عکس آن در پروفایل نهاد امنیتی ایران موجود است. حتی رنگ کراوات، کلاه و آرایش مو و صورت از زمان تشکیل پرونده هیچ تغییری نکرده است.

3. خاویر گواردادو، تبعه مکزیک است اما با تاریخ تولد ایرانی!

به قدری این گاف عجیب است که هیچ توضیحی ندارد. خودتان تماشا کنید. تاریخ تولد فردی که اصلا متولد ایران نیست، به تاریخ شمسی درج شده است. طبق توضیح سریال نویسان گاندو، خاویار گواردادو متولد 11 دی ماه 1363 است.

4. افکت‌های صوتی و تصویری بیهوده برای معرف پروفایل امنیتی افراد

در سراسر این سریال کامپیوترهای و سیستم‌های نمایشی و شنودی نهاد امنیتی ایران صداها و افکت‌های زائدی دارند که دلیل آن مشخص نیست این افکت‌ها و سر و صداها چه نقشی در تحلیل اطلاعات در این دستگاه امنیتی دارند و گویا تیم سازنده تصور می‌کنند که این افکت‌ها می‌تواند نشان دهنده پیچیدگی نهادهای امنیتی ایران باشند، در حالیکه بیشتر باعث سردرد مخاطب و مسخره شدن محیط کار نهادهای امنیتی ایران می‌شود. در ویدئوی زیر می‌بینید اصلا مشخص نیست این همه سر و صدا برای نمایش یک فیلم یا پرونده یک متهم چه دلیلی دارد و چرا روی نمایشگر رنگ‌ها مدام کمرنگ و پررنگ می‌شوند یا چرا باید برای نمایش پرونده یک سوژه، بالای تصویر رادار وجود داشت باشد! جالب آنجاست که در همین سریال وقتی نمایشگر نهادهای امنیتی کشور انگلستان نشان داده می‌شود صفحه مانیتور ماموران امنیتی آنجا آرام، بی‌سر و صدا و بدون افکت زائد است. فیلم زیر را ببینید:

5. بازجویی سه دقیقه‌ای!

عجیب‌ترین گاف قسمت این مجموعه، بازجویی سه دقیقه‌ای بود؛ نیروهای امنیتی تنها در سه دقیقه از یک سوژه بسیار مهم امنیتی بازجویی کردند و در مورد دیگر نیز چیزی در همین حدود طول کشید. جالب اینجاست که زمانسنج دوربینی که روند بازجویی‌ها را ضبط می‌کند حدود 3 دقیقه را نشان می‌دهد که بازجویی پایان می‌پذیرد. یا در موردی دیگر «شریف» که سوژه بسیار مهمی است و تحت نظر سرویس‌های جاسوسی خارج آموزش دیده است در دومین سوال و جواب همه اطلاعات را می‌دهد و اساسا نمی‌تواند مقاومت کند.

سریال گاندو2 با همه حاشیه‌ها و اعتراض‌ها همچنان هرشب آنتن صدا و سیما را به خود اختصاص داده است. هرچند مسائل محتوایی این سریال خود حدیث مفصلی است اما تیم سازنده این سریال کمترین دقتی در ساخت آن ندارند. پیش از آن جواد ظریف، وزیر پیشین امور خارجه، تمام محتوای این سریال را دروغ خوانده بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. علارغم ضعفها این سریال پروژه سنگین ترین نفوذ بیگانگان در ایران را توسط بریتانیای صغیر و وطن فروشان داخلی نشان میدهد. ساخت سریالهای امنیتی به علت برخی از محدودیتها بسیار مشکل می باشد.

    353
    38
    1. حاجی شما با این تحلیل هایی که نوشتی بیشتر از همه سایت خودتو مسخره کردی بعد اسمشم گذاشتی انصاف…شما بی انصافی,….

      279
      35
      1. په انصافت کو عامو ؟!؟
        فیلم عالیه.
        شما این همه گَند دولت و فساد تعمدی همفکران را می خواید با نبود لیوان یکبار مصرف ماله بکشید.
        خععیلی بی انصافید حقیقتا؟!؟!

        143
        14
    2. انشاالله مردم نیرومند شوند تا بتوانند وطن فروشان را بیرون کنند. وطن فروشان ماندگار نخاهند بود.

      104
      13
  2. سلام بسیارسریال عالی هست جواد ظریف نظر سو بزاره دم کوزه آب شو بخوره […]، این سریال نشون داد که چه کسانی چه غلطی در این ممکلت کردن

    340
    30
    1. ببین… خودتونم جر بدید این سریال کارش رو میکنه… این چه مزخرفاته که میگید… الان ما با این دید رهایی سائوشنگم میتونم ببندم به گاف… معلومه که باید فیلم با واقعیت قدری ساختار شکلیش متفاوت باشه… والا جذبه نداره…

      195
      17
  3. اصلا جالب نبود. بعضی ایراد ها بنی اسرائیلی بودند. برای مثال شماره های ۱ و ۴ و ۵.
    در ضمن اگر انصاف دارید خوبی های این سریال را هم بگویید.

    277
    16
    1. واقعا اینا رو نمیدونستید ؟ این همه سواد رسانه‌ای کم دارین؟
      یکم فقط یکم فکر کنید تا آبروی خودتو نبری انصاف جان بی انصاف

      68
      8
  4. واقعا هم حق با اقای ظریف هست همش دروغه و چون توش ایرانی رو مغز ناب و باهوش نشون میده مردم خوششون میاد وگرنه یه نویسنده یا تهیه کننده چجوری 8 سال یک دولت رو میتونه بیاد دربیاره و فیلمشو بسازه اینم نه تنها تو ایران بلکه بریتانیا افغانستان ترکیه و چندتا کشور دیگه هم حضور داشتن .چجوره ک اصلا از امریکا اسمی نیست؟؟عوامل تهیه کننده این سریال از دولت اقای روحانی درخواستی داشتن و بهش نرسیدن و محض تلافی اینو ساختن که بگن اره روحانی و دارو دستش همه فکر به باد دادن ایران رو داشتن .همی شما فقط خوبید روشنفکرا !!!!

    38
    370
    1. ما کاری به ایرادات فنی کار نداریم
      قصه پر غصه ش داره دلمونو به درد میاره که چه بلاهایی که به سرمون نیومد تو این سالها.
      ظریف رو هم که امینی جوابشو داد

      242
      15
    2. بله شاید یه مورد از ایرادات تون درست باشه.. ولی مهم شمایید که دردتون گرفته.. به نظرم سوژه ی گاندو 3 باید این پایگاه های اطلاع رسانی ای باشن که اینقدر نگران وعصبانی از روشنگرایی های این سریالن… جالبه نگران شدید آمریکا کجای این داستانه.. من جای شما بودم سکوت میکردم اینقدر تابلو نشم.. وقت برای بررسی ایرادات فنی این سریال هست عجله نکنید که تابلو میشین… ۸

      145
      13
    3. کمترین درخواست این بوده که تکان بخورد و خون به مغز پوسیده غرب‌زده ش برسد و هم زخم بستر نگیرد هم جمعه صبح نفهمد رییس‌جمهور شده و….

      114
      10
    4. نه تو خوبی…
      بخدا همین شماهایید که گند زدید به مملکت
      این فیلم سند و مدارک داره
      یکم توی نت بگرد بعد بیا زر مفت بزن

      134
      9
    5. اسکل جان واقعا هم نیروی های امنیتی ما مغزشون نابه بعدشم تو که سنگ دولت قبلی رو به سینه میزنی حتما یه مشکل فکری داری چون اگه نداشتی مینشستی کمی فکر میکردی که روحانی و دولت مزخرفش چه جوری در طی ۸ سال گند زدن به کشور و به مردم این ملت که زمانی مردمانی داشت که بدون کمی فکری جونشون رو برای این کشور دادن تا این اشغالا بیان با خیال راحت حق این مردم رو بدزدن و فرار کنن

      123
      6
    6. ایرانی ها باهوش نیستن؟
      پس این همه آدمی که بخاطر هوششون دارن توی همین کشواری خارجی درس و زندگی میکنن چین؟
      اینکه اونا میخوان شرایط زندگیشون متفاوت باشه هیچ ربطی به هوش ایرانیا نداره
      مامورهای امینتی ایران واقعا زرنگ و کاربلد هستن
      در ضمن فصل اول گاندو درباره ی سرویس جاسوسی آمریکا بود

      126
      7
    7. حرف ظریف رو یک احمق مثل تو باید باور کنه.
      فردا من هم میتونم بگم که این پاسخ رو به تو ندادم.

      11
  5. این سریال خیلی خیلی عالیه. معلومه دنبال بهانه جویی برای زیرسوال بردنش هستید! خیلی چرند نوشتید!

    196
    10
    1. اون کسی که این مطلبو تهیه کرده قطعا کسب بوده که نمی‌خواسته مردم با واقعیت ها و بلاها و جنایت های انگلیسی خبیث و هم پیمانان داخلی اش آشنا شوند و با یسری چیزای مسخره و عجیب غریب خواسته جریان داستانو منحرف سازی کنه .
      بابا تاکی میخواهید از یسری افرادی حمایت کنید که به خون تک به تک مردم ایران تشنه ان،عقب مونده میخوننشونو و…….
      گرچه ایرانی هایی مثل شماها از ابتدا بودن و فقط تاریخ درموردشمن باید قضاوت کنه.
      درضمن اگه قرار به گاف گرفتن از این سریال باشه که من حتی بهتون قول میدم که از فیلم ها و سریال های هالیوودی ۱۰۰۰تا گاف بگیرم.
      متاسفم برای بعضی ها که واقعیت با اینکه جلوی کشمشونه چشماشونو بستن و…..‌‌‌
      به جای این چرتو پرتاب موضوع رو بچسب اصل مهمه……..
      واقعا متاسفم.

      86
      6
    1. انگلیس خودش خودشو بی حرمت کرده
      این ما و سریال گاندو نیستیم که بهش بی حرمتی کنیم
      این به تمام دنیا هم ثابت شده
      انگلیس خیانت کرده
      گاندو هم اومده اینا رو به تصویر کشیده و نشون داده چه خبره

      32
  6. سریال بسیار عالی هست….
    دم تک تکشان گرم…
    الهی سایه ی همچین جوونای پاکار و انقلابی،همیشه بالای سر این مملکت باشه،
    تا امثال انگلستان نتونه نگاه چپ به ایران بکنه

    91
    2
  7. با افتخار نگاه ن سریال فیک و تحریفی رو چن تا کلیپش اینستا بود کلی خندیدیم سریال با مخاطب خاص ۲۰ درصدی

    14
    62
  8. دونالد: ظریف جاسوس آمریکا است خدا لعنت کند امثال ظریف و عراقچی که هم خودتان و هم خانواده کثافتشون ظربه های کاری به اقتصاد ایران زدند تاریخ خواهد نوشت که چه کثافتها در لباس خدمت خیانت کر دند به این کشور

    69
    5
    1. دوسال از دولت مطبوع و غیر جاسوس شما گذشته،غیر از فقر و گرانی و هرج و مرج هیچ اورده دیگری نداشته، خجالت نکشید بعد از دوسال فلاکت و فقر و گرانی رو بازهم بندازید گردن روحانی و ظریف

      0
      10
  9. اگه سریال رو نمی‌خواهید قبول کنید به بطری آب و … گیر میدید و در پایان هم از جناب ظریف که سریال بر علیه‌شان بوده نقل قول.
    واقعا با چند تا ایراد جزئی زیر سوال بردن یه سریال خوب عین #بی‌انصافیه و شما #انصاف‌نیوز؟؟؟!!!
    به نظرم باید یه متخصص فیلم سازی بیاد نظر بده بهتره تا یه روزنامه نویس متعصب

    78
    3
  10. سریال، به خوبی نفوذ در کشور را نشان داد و بسیار موفق بوده. نفوذ توسط نزدیکان مقامات. متاسفانه نفوذ توسط نزدیکان ، بیشتر از نفوذ توسط جاسوسان خارجی، مملکت ایران را خراب کرده.

    67
    4
  11. اشکال ندارد حالا حالا ها باید طرفداران دولت لیبرال غرب گدا باید بسوزند و بسوزند
    پس به قول اون آقا آب رو بریزید اون جایی که میسوزه

    71
    1
  12. اصل مطلب رو دریافت کنید لطفا و از خوبیه فیلمم بگید، پاچه خیس شارلوت با جوراب تو آب خیلی مهمه؟؟؟؟ یا…… به نظر من عالیه تاحالا چنین سریالی تولید نشده

    60
    1
  13. گاف یعنی چی؟!!!این سریال امنیتیه و داره سعی میکنه با حفط اسناد دقیق و اسامی و… آبروشونو حفظ کنه…
    اگه قرار باشه همه چیزو با اسم و مشخصات بگن،بعدش اون به اصطلاح گاف مزخرفی که شما گرفتید رو بگه،اون موقع حمله میکنید که چرا اسم واقعیشونو گفته…
    در کل دارید میسوزید،نمیدونید چی بگید

    70
    1
  14. یه نکته در قسمت اول گاندو بود افرادی که بتونند 5 -6 زبون خارجی رو براحتی صحبت کنند جزو نوابغ هستند و تعدادشون خیلی کم هست در قسمتی از سریال شخصی که خبر نگار خارجی رو بازجوئی میکرد اسمش محمد بود با 5 یا 6 زبون صحبت کرد این که خیلی از سیاستمداران دنیا بغیر زبون مادری زبونی بلد نیستند اما در کارشون درجه یک هستند گاندو چی میخواد بگه جوانی که کمتر 30 سالشه چطوری و از کجا چنین تخصصی پیدا کرده کل وزارت اطلاعات بگردین اگه بیشتر از سه نفر پیدا کردین به دو تا زبون مسلط باشن اونهم چطوری دو تا زبون بلدند بطور مثال عربی زبون مادریشونه انگلیسیهم خوندن اینجوری دوتا زبون بلدن مورد مسخره ای که در این سریال میبینید 7 -8 تا جوان عمدتن زیر سی سال هستند که افراد بزرگسالی زیر دستشون هستند این هفت هشت نفر هم سوژه تحت نظر دارن هم تو خیابون تعقیب مراقبت انجام میدن هم استراق سمع میکنند هم دنبال سوژه میرن خارج هم میرن عملیات جنگی انجام میدن هم تک تیر انداز هستن هم افراد دستگیر میکنند و با فرد دستگیر شده مشایعتش مییکنند اینها چکارن سوپرمن یا زورو صحنه جنگ هم خیلی جالب بود هفت هشت ده نفر ساعتها منطقه رو زیر نظر دارن سه نفر حرکت میکنند به بقیه میگن شما همینجا باشین مسلسل ها رو جا میزارن و با یک هفت که حتا فشنگ اضافه هم برنمیدارند میرن و درگیر میشن اونها 30-40 نفر اینها 3 -4 نفر اونها با مسلسل شلیک میکنند اینها حتی خم هم نمیشن هیچیشون نمیشه اینا با هفت تیر یک شلیک میکنند اونطرف سه نفر میافتن زمین نیروی کمکی که با چرخبال میان کمک دیگه درگیری تمام شده اینها میرسن

    14
    29
  15. نه تو خوبی…
    بخدا همین شماهایید که گند زدید به مملکت
    این فیلم سند و مدارک داره
    یکم توی نت بگرد بعد بیا زر مفت بزن

    50
    1
  16. برخلاف اسمت اصلا هم انصاف نداری

    اشکالاتی هم که گرفتی خیلی هاش وارد نبود

    ما از دیدن این سریال لذت می‌بریم

    ظریف نگه سراسر دروغه پس کی بگه

    شما هم نکنه منافع به خطر افتاده؟

    52
    1
  17. چه دلایل مسخره و مضحکی..!
    نظرتون چیه توی یه فیلم چهل و‌پنج دقیقه ای،چهار ساعت از افراد بازجویی کنن تا حرف بزنن؟!
    بنظرم برای بد جلوه دادن این سریال و پوشاندن حقیقت؛
    از راه های دیگه ای استفاده کنین.
    پایدااااار:)))

    58
    2
  18. وقتی یه سریال انقدر خوبه و امنیتی هم هست لزومی نداره بشینم دنبال ضعف های یه سریال بگردیم بعدشم برای ضعف شماره یک انتظار نداشتی که خانم شارلوت لخت باشه جلو دوربین پس این انتقادت بی جا است و یکی هم اینکه این سریال تو ۴۰ قسمت باید کل موضوع و خیانت های مسئولین رو نشون بده پس وقتی برای بازجویی زیاد از یه جاسوس که عکس هارو فرستاده نداره

    44
    2
  19. خیلی هم سریال خوبیه…اگر واقعا میخواهید نقدش کنید و بگید دروعه اثبات کنبد جریاناتی که توش هست هرگز اتفاق نیفته…با ایرادای شما ادم یاد این جمله ها میفته: چرا در دیزی بازه. چرا دم خر درازه. چرا گوشکوب قلمبه ست و …
    مهم اصلشه که واقعیت داره و قابل انکار نیست..قبول کنید که اطرافیان رییس جمهور محبوبتون در کشور را به روی جاسوس ها باز گذاشته بودند…ضمنا نقد منصفانه همراه با تعریف هم هست انصاف جان!!!!!!

    40
    1
  20. سلام،
    همیشه تاریخ را برنده ها و فاتحان مینویسند،بلعخره روزی در این کشور واقعیات و بی انصافی ها مشخص و معلوم خواهد شد.انصاف داشته باشیم‌

    21
    2
  21. خیلی هم عالی است .
    این طور فیلم ها این قدر ملاحظات دارد و سازندگان این نوع فیلم ها باید آنقدر دست به عصا رفتار کنند که ممکن است این اشتباهات پیش آید که ارزش کار سازندگان را کم نمیکند .
    خدا قوت ، از شکایت ها خسته نشوید و با قدرت به کارتان ادامه دهید

    35
    1
  22. آره آقای ظریف دروغه
    داستان رحمانی (حسین فریدون) برادر حسن روحانی رئیس جمهور سابق دروغه!!!
    فقط شما و دار و دستتون راست میگید که 8 سال کشور و مردم رو نابود کردید
    نفرین من و مردم همیشه بدرقه ی راهتون
    انشاالله تو هر دو دنیا پس بدید،انشاالله ببینیم!!!

    44
    1
  23. سلام
    دوست عزیز کاش حداقل به اسم پایگاه تون پایبند بودین و منصفانه نقد میکردین
    تیم سازنده این سریال *کمترین دقتی* در ساخت آن ندارند؟
    قطعا این سریال نقاط ضعفی داره اما مسلما تلاش های شبانه روزی عوامل سریال رو هم نمیشه نادیده گرفت.
    از نظر شما سازندگان این سریال کمترین دقتی تو ساختش نداشتن؟؟؟
    نقدتون تا حدودی درست بود اما منصفانه نبود!

    32
    1
  24. آخه توچرا ک……..میسوزه،،خائنو اجنبی،یعنی تمام فیلم های اون ورآبی عالین
    مهم اینه باکمترین امکانات تمام نقشه روحانی ودارو دسته خائن وسفارت ملکه پیررو،رومیکنند ونمیزارند نقشه های پلید دیگه ازشون کارایی داشته باشع
    همین که مردم فهمیدن اینا چه جونورهایی هستن خودش کافیه

    27
    1
  25. اصل ماجرا مهمه منصفانه نگاه کنیم که تونستند وطن فروشان رو رسوا کنند این مهمه رقیه حاشیه است البته که هر کاری عالی نیست ولی با همه اوصاف کارشون بیسته

    26
    1
  26. شما اصل داستان رو ول کردید و چسبیدید به فرع؟؟خیلی سریال خوب و آموزنده ای هس..قرار نیس کل ریزه کاریهای امنیتی رو تو سریال به نمایش بذارن خو..

    26
    2
    1. اینا که گفتی ضعف نیست بگو میتونست بهتر باشه
      اینا که تحلیل منفی میزارن ازین ناراحتن که این فیلم رازها رو برملا کرده و آبرو برا مسئولین و سرمایه دارها نذاشته…

      22
      2
  27. سریال بسیار جالب است ولی متاسفم برای این سایت که اسمش رو گداشته انصاف . چون محتوی اصلی رو در نطر نگرفته و فقط ایراد بنی اسراییلی گرفته که شاید تعداد بسیار کمی بیننده به این موارد توجه کنه. شما هر چی تلاش کنی باز این سریال رو دوست داریم.

    26
    2
  28. ادم هزارتا ازین گافا بده ولی گاف شرف و شخصیت و غیرت نداشته باشه، مثل جریان های غرب پرست غرب گدای بی هویت
    دمشون گرم انشاالله که همچین فیلمایی زیاد شه روز به روز و اتشی باشه برای وطن فروشا

    31
    1
  29. خوبه که اگر انتقادی داریم محترمانه بگیم نه اینکه سریالو بکوبیم بعدشم بگیم ظریف گفته سریال دروغه
    با حرفاتون مشخص شد فقط خواستید سریالو بکوبید وگرنه به جای فرع و چیزای چرت و پرت اصل رو میچسبیدین
    اینکه بطری رو میزه با لیوان میخورن یا با دهن به تو ربطی نداره موردای دیگه ام همینطور اصلو بچسب خبرگزاری مثلا انصاف

    27
    1
  30. الان اینا گاف بود که گفتی
    اینقدر درگیر این چیزا بودی و شدی که یادت رفت اصل موضوع که دزدی های حسین فریدون و حمایت های روحانی ازش هست
    درضمن ظریف غلط کرد گفت دروغه
    دروغ گو خود کثیفش هست که سفره مردم رو با بهانه برجام و FATFکوچک کرد

    33
    1
  31. رسانه حسن کلید ساز!!!
    رسانه انگل ایش
    از اینکه پته به اصطلاح اصلاحات رو رو آب میریزه دارین میترکین؟

    21
    1
    1. انصاف نیوز! انصاف داشته باش
      محمد جواد ظریف هیچ جا حاضر نشد بعد از افتضاح برجام بنشینه و به سوالات منتقدینش پاسخ بده …اگر گاندو دروغ بود جواد ظریف میتونست به راحتی از عوامل گاندو به قوه قضائیه با سند و مدرک شکایت کنه…البته که دگر بخوام منصفانه نظر بدم گاندوی ۲ به نسبت سری قبل افت زیادی داشته!

      14
  32. والا انتظار داره مثلا ۴ساعت طول بدن تا اعتراف بگیرن یادش رفته این فیلمه و محدودیت زمانی داره

    23
    1
  33. من این سریال رو دوست داشتم و خیلی خوب بود
    تعدادی اشتباه توی همه فیلم ها پیدا می شه دیگه

    11
    1
  34. ریدی داداش با این تحلیلت کاملا با منظور بود شما هم از افشا گری این سریال داری میسوزی ببین کجات به اینا وصله

    19
    2
  35. عزیزم این یک فیلم هست اگر واقعیت را نشان بدهند که برای خیلی‌ها بد میشه پس دندان رو جگر بذارید

    13
    4
  36. 1_ سریال بسیار عالی بود 2_ امیدوارم محمد را در گاندو 3 ببینم 3_ امیدوارم یک مرد پیدا بشه رحمانی وبرادر را دستگیر کنه یا ترور بشن.

    10
    1
  37. تو اکثر ادارات و سازمانهای دولتی فضای امنیتی و اطلاعاتی راه انداختند. به حریم خصوصی کارمندانشون ورود پیدا میکنند ، و هرکس که بله قربان گوی نباشه را با پرونده سازی حذف میکنند. از کارمند ساده گرفته تا مدیر و وزیر .

    بالاخره باید یه توجیهی در ایجاد این فضای خفقان برای مردم ساده لوح درست کنند..

    1
    6
  38. ینی واقعاً متاسفم برای اونی که به اینا میگه گاف

    ینی خاک بر سرت…..این همه فیلم تو تلوزیون هست که سر تا پا گاف….بعد اومدی از این فیلم پر طرفداد به قول خودت گاف گرفتی احسنت آفرین کوه کندی….قششششنگ معلومه دستش با بعضیا تو یه کاسس که داره میسوزونه چجوروم سوزونده

    8
    1
  39. این ها گاف نیستن انصاف نیوز محترم
    همه ی این ها کد هستن
    لباس و جوراب توی استخر ، و با اون حال نشون میده که با ظاهر سازی ایرانی چه کثافت کاری هایی شده
    تبدیل تاریخ میلادی به شمسی هم تعجب بر انگیز نیست وقتی که اسمش هم روی مانیتور فارسی نوشتن
    ظاهر دقیقا شبیه به عکس هم ، برای تشخیص کاراکتره
    مانیتور ضعیف هم نشون میده که نیروی های اطلاعاتی ایران با چه امکاناتی دارن دشمن رو شکست میدن ، اونم در برابر امکانات سازمان های انگلیسی !
    بطری آب هم نشانه ساده زیستی کادر امنیتیه
    انقدر قیافه تحلیل کننده به خودتون نگیرین که اصلا آدمش نیستین !
    برین فیلم های هالیوودی رو تحلیل کنین تا بفهمین چه خوابی برای کل جهان دیدن
    نمونه اش فیلم های قهرمانیشونه
    ایلومیناتی ، فراماسونری ، صهیونیستی ، همجنس‌بازی ، ترا جنسیتی ، فساد ، روابط چند نفره ، خیانت ، طرح های اسلام هراسی و ضد دینی و مذهبی
    همه ی اینا با شکل زیبایی نشون داده میشه و شما ها و مسئولین فرهنگی کجای کار هستین !؟

  40. سلام دوست عزیز که دنبال گاف گرفتن از سریالها هستی فیلم گاندو امنیتی بعد هر فیلمی که بگی چند تا گاف دادن گیر ندین به این فیلم وطنی ب نظر من بهترین فیلم ک تا حالا دیدم سریال گاندو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا