خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انسیه خزعلی معاون امور زنان و محمد دهقان معاون حقوقی رئیسی شدند

بنا بر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم در احکامی محمد دهقان را به سمت معاون حقوقی رئیس جمهور و انسیه خزعلی را به سمت معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده منصوب کرد.

دهقان متولد سال ۱۳۴۱ مشهد، دانش آموخته دکترای تخصصی حقوق خصوصی و از آزادگان سرفراز کشور و دارای سابقه ایثارگری است که ۴ دوره نمایندگی مجلس، عضویت در هیات رئیسه و کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی و عضو حقوقدان شورای نگهبان را در کارنامه اجرایی و مدیریتی خود دارد.

خزعلی متولد ۱۳۴۲ قم و دانش آموخته دکترای زبان و ادبیات عرب است و تحصیلات حوزوی را تا سطح ۳ در حوزه علمیه خواهران قم پشت سر گذاشته است.
ریاست دانشگاه الزهرا(س)، ریاست پردیس دانشگاه رضوی، عضو هیات علمی دانشگاه، دانشجو و استاد نمونه کشوری از جمله سوابق علمی و مدیریتی وی است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سلام خدمت شما من دختری هستم که هیچ منبع درامدی ندارم وفقط از بهزیستی پول میگیرم دارو های اعصاب وروانم گرونه خانواده ها به بچه هاشون پول نمی دهند ومن زیاد به پزشکان مراجعه میکنم ودختری که از کار افتاده ورنجورم از شما کمک مالی بیشتری از بهزیستی میخوام لطفا کمک مالی ازمن کنید یارانه جدید ومعیشتی برای من واریز نشده است ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا