خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دولتِ خسته‌ای که 4500 تن کالای اساسی را تا فرودگاه کشاند!

غلامرضا بنی اسدی، روزنامه‌نگار در یادداشتی با عنوان «دولتِ خسته‌ای که 4500 تن کالای اساسی را تا فرودگاه امام کشاند!» که در اختیار انصاف نیوز قرار داده است، نوشت:

«خاندوزی، صبح اولین روز وزارتش رفت به گمرک فرودگاه امام. حالا خبر رسیده است که نتیجه همن بازدید میدانی، آزادسازی 4500تن کالای اساسی، دارویی و مواد اولیه بوده که روانه بازار شده است. قفل های اقتصادی که با یک دولت خسته به پای مردم بسته شد، در حال باز شدن است».

این توئیتی است که امضای یک روزنامه نگار را پای خود دارد. اما جناب ایشان ننوشته اند که این حجم انبوه کالا را در شرایط سختِ تحریم و کرونا کدام دولت به دندان گرفته و تا گمرک فرودگاه امام کشانده است!

این کارها را کرده اند که شده اند “دولتِ خسته!” حالا الحمدلله دولتِ تازه نفس، با بازدید میدانی قفل هایی از این دست را باز خواهد کرد!

فکر کنم ما علاوه بر انصاف حرفه ای که همه روزنامه نگاران بدان باید ملتزم باشند یک انصافِ اخلاقی هم داریم به عنوان مسلمان که حب و بغض ها ما را نباید از داوری عادلانه دور کند. مراقب کلمات باشیم و و منصفانه داوری کنیم و بدانیم که خود نیزدر معرض داوری دیگران قرار داریم. ما را با کلمات مان عیارسنجی خواهند کرد.

بعد التحریر: آقای رئیسی برای موفقیت – که دعا و آرزوی همه ماست – نیازمند همراهان منصف و نقدهای مومنانه است نه تخریبِ دولتِ سابق جمهوری اسلامی. او را با دقیق دیدن و صادقانه نوشتن یاری کنیم “ما روزنامه نگارها!”

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. دولت خسته دفاع ندارد چرا رسوب کرده بود به خاطر اینکه مافیای دارو و…. در موعد مقرر که استخوان در گلو گیر کرده بفرستن بازار با قیمت های بالا. سرم سال 95 چرا ترخیص نشد به نظرم دولت خائن بهتره بگیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا