خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخی به مدعیات آقای امام

محمدرضا رزاقی در یادداشتی ارسالی به انصاف نیوز با عنوان «بارگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی و پاسخی به مدعیات آقای جواد امام» نوشت:

در مباحثه میان آقای جلایی‌پور و آقای امام مطلبی از آقای امام مشاهده نمودم که صرف‌نظر از اصل دعوی استدلالات ایشان را سست یافتم و نکاتی طرح می‌نمایم. ضمنا نفیا و اثباتا تعریضی به ساخت مرقد ایشان و هزینه‌های مترتبه و سایر حواشی ندارم.

۱- آقای جواد امام مدعی هستند این بارگاه کاربردهای دیگر هم دارد از جمله توقفگاه فقرا و… است؛ برادر عزیز استراحتگاه برای فقرا نیازمند یک امکانات حداقلی و آبرومند است نه بلاتشبیه یک کاخ. با این حرف‌ها بعید می‌دانم خودتان قانع شوید چه رسد به نسل جدید پرسشگر.

۲- نوشتید در آن مجموعه دانشگاه هم وجود دارد. بله درست می فرمایید مثلا پژوهشگاه امام خمینی(ره ) که اتفاقا خانم طباطبایی هم از آنجا دکترا گرفتند.

۳- نوشتید حرم مطهر اراده ملی بوده یا به تصمیم مراجع و مراکزی بوده که مظهر اراده ملی هستند. مگر نمی‌شود به نهادهای عمومی و حاکمیتی نقد کرد و اگر نمی‌شود شما چرا شبانه‌روز نقد می‌کنید.

۴- در مورد رای به جناب آقای خاتمی نوشتید و آن را منتسب به امام دانستید. برادر جان سبد رای آقای خاتمی از هر طیف دارد و شما غلط نمی‌گویید اما همه حقیقت را هم نمی‌گویید.

۵- رای آقای موسوی را مرتبط با نخست وزیر امام بودن توصیف کردید که لبخند بر لبانم جاری ساخت. عمده رای آقای موسوی رای طبقه متوسط و مرفه شهری بود؛ همان‌ها که در خیابان‌ها دست افشانی و پایکوبی می‌کردند و حامیان ایشان به وصف امام خمینی بسیار ناچیز بودند.

۶- به آقای جلایی‌پور و تحلیل‌های ایشان تاختید. خود شما و اعوان و انصارتان کمی از ایشان ندارید.

۷- امام کسی بود که ته لیوان آب خود را در یخچال نگه می‌داشت تا بعدا رفع عطش کند و با اسراف مخالف بود. در شان این مرد و در دایره تفکرش بارگاه می‌ساختید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اقای امام ودیگرهمفکرانشان دچار یک تناقض وحشتناک شده اند…از یکطرف خودناقد چنین رفتارهایی در طرف مقابل هستندواز طرف دیگر خودرامجاز به نقدطرف خودنمیدانند…به این بایدگفت اصلاحطلبی سرگردان….

    6
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا