خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فرزند کروبی: رفع حصر فعلا بعید است

فرزند ارشد حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی در گفتگو با سایت «انتخاب خبر»، رفع حصر را حداقل تا انتخابات سال 96 بعید خواند.

به گزارش انصاف نیوز، گزیده ی مصاحبه ی «محمدحسین کروبی» در پی می آید:

– شخص آقای کروبی از روزی که در حصر قرار گرفتند چندین بار اعلام کردند که باید به اتهامات ایشان در یک دادگاه صالحه رسیدگی شود، اما گویا رضایتی به تشکیل دادگاه نبوده است.

– رفع حصر در شرایط کنونی کشور بسیار بعید است. رفع حصر امتیاز بزرگی برای دکتر روحانی در آستانه ی انتخابات ریاست جمهوری سال 96 خواهد بود، بنابراین به نظر می رسد مساله ی حصر تا انتخابات سال 96 کماکان ادامه داشته باشد و تنها می توان به رفع حصر پس از انتخابات ریاست جمهوری سال آینده امیدوار بود.

– قطعاً وجود مجلس دهم و حضور اشخاصی مانند آقای علی مطهری که به صورت جدی رفع حصر آقایان کروبی و موسوی و خانم رهنورد را دنبال می کنند می تواند نقش اساسی برای پاسخگویی به افکار عمومی داشته باشد.

– هیچگونه ملاقاتی غیر از بستگان درجه اول افراد محصور وجود نداشته است. به افراد جدیدی اصلاً اجازه ملاقات با آقای کروبی داده نشده و در مورد آقای مهندس موسوی و خانم رهنورد نیز وضع اینگونه است و رفت و آمدی وجود نداشته است.

– کسانی قصد دارند توپ ادامه ی حصر را در زمین دولت انداخته تا بدین وسیله جریان دولتی اعتدال گرا و جریان اصلاح طلبی را بد نام کنند. چنین تحلیلی هایی را تأیید نمی کنیم، رفع حصر قطعاً امتیازی برای شخص دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید محسوب می شود.

– آقایان کروبی و مهندس موسوی و همچنین خانم دکتر رهنورد در صورتی که آزادانه در جامعه حضور پیدا کنند، مواضعی اتخاذ خواهند کرد یا سخنانی ایراد می کنند که کاملاً اقدامات دولت تدبیر و امید را تأیید می کنند و ایشان با حمایت خود از آقای دکتر روحانی می توانند در مقاطع زمانی حساس، راه را برای دولت تدبیر و امید جهت تحقق حقوق شهروندی مردم هموار کنند.

– طی چند روز گذشته آقای کروبی مجدداً برای معاینه چشم خدمت آقای دکتر قاضی زاده هاشمی رسیدند. در مورد چشم پدر، مشکل خاصی وجود ندارد و وزیر محترم بهداشت و درمان از روند درمان چشم ایشان اظهار رضایت کردند.

– درباره شکستگی پای پدر، هفته گذشته عکس برداری از پای ایشان انجام شد و پزشک آقای کروبی در این مورد نیز اعلام رضایت کردند، اکنون مدتی است که آقای کروبی با عصا قادر به حرکت هستند که پس از مدتی می توانند بدون عصا به فعالیت خود بپردازند. وضعیت ایشان از هر نظر بسیار مطلوب است و مشکل خاصی متوجه پدر نیست. آقای کروبی هر روز از طریق روزنامه هایی که در اختیار ایشان قرار می گیرد و همچنین رسانه ی ملی در جریان اخبار روزانه ی کشور و وقایع جهانی قرار می گیرند.

– وضعیت آقای موسوی و همسرشان هم مطلوب است، و خانواده ی ایشان در مورد وضعیت پدر و مادر خود همواره اظهار رضایت می کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا