خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احکام رئیسی برای رهبر، مرتضوی، لطیفی و آذر

رئیس دولت سیزدهم در احکام جداگانه‌ای فرهاد رهبر، سیدصولت مرتضوی، میثم لطیفی و عادل آذر را به سِمت‌های دستیار اقتصادی رئیس‌جمهور، معاون اجرایی رئیس‌جمهور، رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی منصوب کرد.

به‌گزارش انصاف نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، دکتر رهبر متولد ۱۳۳۸ سمنان و دانش آموخته دکترای اقتصاد نظری است که ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و ریاست دانشگاه تهران را در کارنامه اجرایی و مدیریتی خود دارد.

دکتر مرتضوی متولد ۱۳۴۰ و دانش آموخته دکترای حقوق عمومی است که معاونت بنیاد مستضعفان، معاون سیاسی وزیر کشور، استاندار خراسان جنوبی و شهردار مشهد از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی وی است.

دکتر لطیفی متولد سال ۱۳۵۷در همدان و دانش آموخته دکترای تخصصی مدیریت منابع انسانی است که عضویت هیات علمی دانشگاه، ریاست دانشکده مدیریت دانشگاه امام صادق (ع) و عضویت در شورای نخبگان بنیاد ملی نخبگان را در کارنامه علمی و مدیریتی خود دارد.

دکتر آذر متولد ۱۳۴۵ دهلران، دانش آموخته دکترای مدیریت و عضو هیات علمی دانشگاه است که نمایندگی مجلس شورای اسلامی، ریاست مرکز آمار ایران و ریاست دیوان محاسبات کشور را در کارنامه اجرایی و مدیریتی خود دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا