خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علت لغو فوتبال برزیل-آرژانتین و گزارش حاشیه‌ها [+ تصاویر]

فیفا به حواشی این مسابقه واکنش نشان داد

16 شهریور 1400 : فیفا اعلام کرده که گزارش ناظران بازی را دریافت کرده و در بیانیه‌ای اعلام کرد: اطلاعات توسط هیات‌های انضباطی اصلح تحلیل شده و تصمیم در زمان مقتضی اتخاذ خواهد شد. «جیانی اینفانتینو» رییس فیفا نیز در سخنرانی ویدئویی در مجمع عمومی اتحادیه باشگاه‌های اروپا، گفت که موقعیت به وجود آمده، یادآور مشکلات به بار آمده در جریان پاندمی کرونا بوده است. 

وی گفت: ما شاهد اتفاقی بودیم که در دیدار برزیل و آرژانتین رخ داد؛ دو تیم پرافتخار آمریکای جنوبی. برخی از مقامات، نیروهای پلیس، مقامات امنیتی پس از چند دقیقه از شروع بازی برای خارج کردن چند بازیکن، وارد زمین شدند؛ اتفاق عجیب و دیوانه‌واری بود اما باید با این چالش‌ها مواجه شویم؛ مشکلاتی که در راس بحران کووید حادث می‌شود.

00:48 ؛ لغو بازی برزیل-آرژانتین به طور رسمی اعلام شد

کدام بازیکنان تیم آرژانتین مساله ساز شدند؟

طبق گزارش‌ رسانه‌های ورزشی چهار بازیکن تیم آرژانتین مورد اعتراض بودند. امیلیانو مارتینز، کریستین رومرو، جییوانی، امی بوئندا نباید بازی می‌کردند چرا که کمتر از 14 روز از سفر آنها از انگلستان گذشته و به تعبیری دوران قرنطینه کرونا را سپری نکرده‌اند.

مربی تیم آرژانیتن چه واکنشی نشان داده است؟

لیونل اسکالونی، مربی تیم فوتبال آرژانتین گفته: این اتفاق من رو بسیار ناراحت کرده است. چه بخواهیم و چه نخواهیم این اتفاق افتاد. الان زمان مداخله نیست. این بازی می‌توانست برای همه مردم جذاب باشد که بهترین بازیکنان جهان را تماشا کنند. مردم ارژانتین باید بدانند من به عنوان مربی تیم، از بازیکنان خودم دفاع می‌کنم.

00:34 ؛ به نظر می‌رسد بازی برزیل- آرژانتین به طور رسمی ناتمام مانده است و باید آن را پایان یافته بدانیم.

00:31 ؛ بر اساس آخرین گزارش‌ها تیم آرژانتین سوار اتوبوس شده و در حال ترک استادیوم هستند. در حالیکه همچنان بازیکنان برزیل تمرین می‌کنند و خودشان را گرم نگه می‌دارند.

00:20 ؛ بازیکنان برزیل خودشان را گرم می‌کنند اما به نظر نمی‌رسد قصد داشته باشند بازی را شروع کنند. اینطور به نظر می‌رسد که قصد دارند خودشان را سرگرم کنند.

00:19 ؛ دو بازیکن برزیل توپی را برای همدیگر شوت می‌کنند. تمامی بازیکنان برزیل در زمین حضور دارند

00:14؛ اوتامندی و تعدادی دیگر از بازیکنان آرژانتین در تونل دیده شده‌اند. دنی الوس هم تیشرت خود را درآورد.

00:09 ؛ مسی و دانی آلوس هنوز باهم صحبت می‌کنند. حواشی پیش آمده برای مسابقه به دلیل زیر پا گذاشته شدن قوانین بهداشتی است.

00:08 ؛ نمیار توپی برداشته و در حال تمرین با توپ است اما فقط دو ضربه زد و متوقف شد.

00:07 ؛ اداره بهداشت برزیل می‌گوید چهار بازیکن آرژانتین که از انگلیس آمده‌اند باید از بازی خارج شوند.

00:03 ؛ تاکنون 25 دقیقه وقفه افتاده است. به نظر می‌رسد حتی اگر بنا باشد بازی برگزار شود نیازی است زمانی اختصاص داده شود تا بازیکنان آمادگی بدنی خود را بدست آورند.

00:01 ؛ مسی و دانی آلوز به سمت تونل رفتند؛ گویا راه حلی بدست نیامده است.

  • 12:00 ؛ مسائل هر لحظه تغییر می‌کند. به نظر می‌رسد نیمار تلاش می‌کند قوانین اداره مهاجرت را برای بازیکنان آرژانتین توضیح دهد که این موضوع برای بازیکنان آرژانتین به چه معناست.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا