خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فهیم دشتی به دست طالبان شهید شد

فهیم دشتی، سخنگوی جبهه‌ی مقاومت ملی افغانستان به دست طالبان به شهادت رسید.

به گزارش انصاف نیوز، اینستاگرام احمد مسعود در این باره نوشت:

شهيد راه آزادي،
مرد با وفا و با وقار!
دشتي ديگر زنده نيست، جوان مرد كه در حمله به احمد شاه مسعود چشم اش آسيب ديد و در حمله ديگر به پنجشير جان اش را از دست داد.

دشتي در راه مبارزه با آزادي و جنگ در مقابل طالب جام شهادت را نوشيد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. روحش شاد باشه خبر نگارسخنگو و نویسنده و مقاوم که در راه وطن شهید شد با افتخار ، به یاری خدا احمد مسعود ونیروهای مقاومت مردمی یک هفته ای مقاومت کنند تا جامعه ی جهانی صدای مردم افغانستان را بشنوند و کمک کنند تا مردم افغانستان از دست این گروه تروریست و جلّاد رهایی یابند گروهی که از همان اوِّل بر پایه ی دروغ آمده اند و امروز هم دروغشان آشکار شد که گفته بودند تشکیل دولت خواهند داد ولی به تأویق انداختند. اگر هر کشوری بخواهد از روی منافع خود به این
    گروه وحشی و جنایتکار با آنها همکاری و یا از آنها حمایت کند به ملّت 40 میلیونی افغانستان خیانت کردن و در رنج و درد ومصیبت وبدبختی مردم این کشور سهیم خواهند بود . مرگ بر گروه ظالم و بیسواد طالبان و مرگ بر حامیان آنها که از حقوق بشر وانسانیّت بویی نبرده اند
    خدایا سرکردگان این گروه وحشی را در همان دره پنجشیر نابودشان کن و آنجا را به جهنِّمی برای این گروه جنایت پیشه قرار بده الهی امین و من الله توفیق.

  2. دنیا همینه.
    اگر آزاده باشی آنگاه سرت را جدا می‌کنند.
    اگر انسان باشی و آگاه پس باید زجر بکشی.
    خون مردان خدا را یک روز سکولارها می‌ریزند و روز دیگر مذهبیون و ملی گراها و قوم گراها و کمونیسم و امپریالیسم و شیعه قالی و سنی سلفی و دیگران….
    چه سوگ سیاوش باشد چه فاجعه عاشورا و همه‌ی ددمنشی اموی و عباسی و غزنوی و سلجوقی و مغول و قاجاری و غرب وحشی و شرق سلطه جو همه و همه در ناحقی متحد هستند و گرگ‌هایشان با هم یک دل اند تا خون عاشقان ریزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا