خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وزیر کشور: آمریکایی‌ها به دلیل ورود غیرقانونی در جزیره فارسی دستگیر شدند

وزیر کشور دولت سیزدهم گفت: در جزیره فارسی آمریکایی‌ها به دلیل ورود غیرقانونی به دست رزمندگان ایران اسلامی دستگیر و اسیر شدند.

به گزارش فارس، احمد وحیدی عصر امروز در جمع رزمندگان جزیره فارسی در خلیج‌فارس محدوده استان بوشهر با بیان اینکه این جزیره به نقطه اقتدار ایران اسلامی تبدیل شده است اظهار داشت: اتفاقات مهمی در جزیره فارسی در مقابله با آمریکایی‌ها رخ داده و رزمندگان ایران اسلامی با اراده الهی بارها هیمنه آمریکا را شکسته‌اند که جزیره فارسی یکی از نقاط تحقق این مهم است.

وزیر کشور ادامه داد: در این منطقه آمریکایی‌ها به دلیل ورود غیرقانونی به دست رزمندگان ایران اسلامی دستگیر و اسیر شدند.

وی با اشاره به ذلت آمریکا به دست رزمندگان ایران اسلامی خاطرنشان کرد: اسیر شدن آمریکایی‌ها در جزیره فارسی به دست رزمندگان ایران اسلامی ذلت آنها در جهان نشان داد و شرق و غرب به چشم خود دیدند و این درحالی است که آن روز آمریکایی‌ها رجزخوانی می‌کردند و فشار خود علیه نظام اسلامی را افزایش داده بودند.

وزیر کشور این مهم و ذلت تاریخی آمریکا را لطف خداوند متعال دانست و بیان کرد: در چند نقطه که با آمریکا درگیر شدیم یکی از حماسه‌های تاریخی آن همین صحنه زیبای به اسارت گرفته شدن آمریکایی‌ها بود که مقام معظم رهبری آن جمله مهم را در زمینه این ماجرا بیان کردند.

وحیدی این پیروزی را مصداق یکی از آیات الهی دانست و خاطرنشان کرد: وقتی خدا و اراده الهی باشد دیگر کسی یارا مقابله ندارد در واقع رزمندگان بر اساس اراده الهی عمل کردند و سبب ذلت دشمن شد.

وی با بیان اینکه این عملیات تنها ماجرا نبود به جنگ نفتکش‌ها در هشت سال دفاع مقدس پرداخت و خاطر نشان کرد: یک بار دیگر در همین منطقه جزیره فارسی، هیمنه آمریکا، با اصابت کشتی بریجستون با مین دریایی شکسته شد.

وزیر کشور با یادآوری جنگ نفتکش‌ها در خلیج فارس بیان کرد: دشمن با انواع تجهیزات هوایی و شناورهای مختلف که در اختیار داشتند نفتکش‌های جمهوری اسلامی ایران را بمباران می‌کردند و بعد که مقابله به مثل شد، آمریکایی‌ها اسکورت نفتکش‌ها را برعهده گرفتند که پس از این اتفاق مهم رخ داد و کشتی بریجستون با لطف الهی صدمه دید و افتضاح و رسوایی بزرگی برای آمریکایی‌ها ثبت شد.

وحیدی با بیان اینکه نام جزیره فارسی و رزمندگان این منطقه در خلیج‌فارس می‌درخشد اضافه کرد: شهید نادر مهدوی و همرزمانش در همین منطقه در مقابله با متجاوزان آمریکایی حماسه بزرگ رقم زدند.

وی به دزدی نفتکش‌ها توسط آمریکایی‌ها در خلیج‌فارس پرداخت و با اشاره به اقتدار ایران اسلامی، آن را نشان دهنده قدرت الهی دانست و بیان کرد: این بشارت الهی است که آینده در اختیار مومنان است.

وحیدی با بیان اینکه آمریکایی‌ها روز به روز ضعیف‌تر می‌شوند گفت: روز به روز هم پیمانان از آمریکایی‌ها بریده می‌شوند و حتی عربستان که متحد آمریکا بود اعلام کرد، آمریکا در مقابل ایران کاری نمی‌تواند بکند بهتر است با ایران مسئله را حل کنیم.

وی با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط ایران گفت: این مهم ضمن اینکه هیمنه آمریکا شکسته شد، جهان دید باز هم آمریکا کاری نکرد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها به جنایت بزرگ دست زدند و سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند خاطرنشان کرد: این جنایت هنر نظامی بزرگی نبود ولی آنچنان ایران اسلامی سیلی بزرگی بر گوش آمریکا نواخت و مراکز آنها را مورد هدف قرار داد و بار دیگر هیچ کاری نتوانستند انجام دهند، اینها همه مربوط به قدرت الهی است که باید شاکر آن باشیم.

وحیدی جزیره فارسی را یکی از دورترین نقاط در ایران اسلامی دانست و بیان کرد: رزمندگان با اقتدار و اخلاص و شجاعانه بی نام و بی ادعا در این نقطه از خلیج فارس خدمت می‌کنند.

در این مراسم از رزمندگان مستقر در جزیره فارسی تجلیل شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا