خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سایپایدک به عنوان برترين شبكه خدمات پس از فروش در كل كشور معرفی شد

با اعلام شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران

سازمان خدمات پس از فروش سايپا موفق به كسب رتبه نخست ارزيابي وضعیت شبكه نمايندگي‌ها (خودروهای سبک و سنگین) در بين شركت‌هاي ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو شد و عنوان برترين شبكه خدمات پس از فروش خودروي كشور به سايپايدك اختصاص يافت.

به گزارش روابط عمومي سايپايدك، مهندس سيد محمدرضا موسوي مديرعامل سايپايدك با اعلام اين خبر گفت: «در سال تولید, پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها و با تلاش شبكه نمايندگي‌ها، در آخرين ارزيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، سايپايدك موفق به كسب رتبه نخست ارزيابي شبكه نمايندگي‌هاي ارائه دهنده خدمات پس از فروش شد».

موسوی اظهار کرد: «بر اساس اعلام نتايج ارزيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، سايپايدك با دارا بودن 540 نمايندگي مجاز و كسب امتياز 91 در ارزيابي خودروهاي سبك و امتياز 89 در ارزيابي خودروهاي سنگين، موفق به كسب مقام اول در بين ۴۵ شركت ارائه دهنده خدمات پس از فروش و مجموع ۲۴۵۰ نمايندگي مجاز سبك و سنگين بر اساس امتياز ارزيابي وضعيت نمایندگی های مجاز شده است و اين در حالي است كه امتياز متوسط تعميرگاههاي سبك و سنگين كل كشور به ترتيب ۸7 و 77 بوده است».

موسوی افزود: «شركت سايپايدك از حيث اجراي مفاد آئين نامه قانون حمايت از حقوق مصرف كنندگان، جايگاه داراي انطباق خيلي زياد را به خود اختصاص داده است».

مديرعامل سايپايدك همچنین يادآور شد: «در ارزيابي سال 1399 بر اساس معيارهاي دستورالعمل شرايط و ضوابط ارزيابي خدمات پس از فروش، بیش از نیمی از نمايندگي‌هاي اين شركت در سطح كشور موفق به كسب رتبه يك شدند كه منتج به بيشترين رشد امتياز شده است. همچنين سايپايدك در بخش امتياز رضايت مندی مشتریان بالاترین میزان رشد رضایت‌مندی مشتریان از خدمات دریافت شده را در بين شركت‌هاي خدمات پس از فروش کسب نموده است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا