خرید تور تابستان ایران بوم گردی

برنامه‌ی پنج‌ساله استاندار ویژه خوزستان

استاندار ویژه خوزستان از برنامه‌ی پنج‌ساله‌ی خود برای این استان گفت.

به‌گزارش انصاف نیوز، صادق خلیلیان گفت: به دنبال توسعه و نوین‌سازی در سطح شهری و روستایی خوزستان هستیم تا شاهد توسعه متوازن با استفاده از ظرفیت تمام اقوام و همه مناطق خوزستان باشیم.

به‌نوشته‌ی ایسنا، خلیلیان امروز، ۱۸ شهریورماه در پایان آیین تکریم و معارفه استاندار خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با احصای مشکلات خوزستان یک برنامه پنج ساله برای حل این مشکلات تدوین شده است.

وی افزود: بیکاری، اشتغال، ازدواج جوانان و همچنین مساله مسکن از مهمترین اولویت‌های این برنامه پنج ساله برای حل مشکلات استان است.

استاندار خوزستان گفت: همچنین به دنبال آن هستیم تا بتوانیم بحث آب و خاک، مسایل مربوط به فاضلاب و همچنین دفع آب‌های سطحی و مساله ریزگردهای استان را حل کنیم.

خلیلیان تصریح کرد: به دنبال توسعه و نوین‌سازی در سطح شهری و روستایی خوزستان هستیم تا شاهد توسعه متوازن با استفاده از ظرفیت تمام اقوام و همه مناطق خوزستان باشیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. شما زحمت بکش، مشکلات مربوط به بیکاری رو حل کن، و حداقل یه درصد50-50 رو به بومی های مستعد احتصاص بده نه اینکه تو ماهشهر 80درقدش غیر بومی، تو صنایع نفت و نیشکر بالغ بر 70درصد غیر بومی، بعد ماها که بومی هستیم. دربدریم یا بیکار، اگر میشد سیستم شرگت گاز بوشهر در منطقه ویژه رو پیاده کرد، انقد بیکار تو خوزستان نبود، که حتی نالایق ها با پارتی و اشنا برن سر تمام کارها، و جالبه اکثرا پروزا هم میدنشون، ولی من و امثال من با سابقه های بیش از ده سال دربدریم شهرهای بوشهر و. عسلویه و بیکاری ها باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا