خرید تور تابستان ایران بوم گردی

برگزاری مراسم جهانی دعا برای نجات جهان از کرونا

سیدمحمدعلی ابطحی، رییس موسسه گفتگوی ادیان نوشت:

«کمیته «برادری انسانی» که میان الازهر و واتیکان به منظور بسط توسعه و همزیستی مسالمت آمیز و برادری بین پیروان تمام ادیان شکل گرفته است هفته گذشته از رهبران و پیروان ادیان مختلف در سراسر جهان دعوت کرد تا برای ریشه‌کنی بیماری کووید 19، روز پنج شنبه 25 اردیبهشت، همه با هم، به درگاه خداوند نیایش و تضرع کنند.

موسسه گفتگوی ادیان با استقبال از این پیشنهاد ارزنده، در وضعیت پاندمیک و قرنطینه و تنهایی و انزوای اجباری جهانی و رنج های مضاعفی که این بیماری به مردمان جهان عارض کرده است، این فراخوان را اقدامی اساسی برای نزدیکی قلوب مردم جهان به یکدیگر و یادآوری هم‌بستگی و یک پیکر بودن اعضای جامعه جهانی و اهمیت دعا در کنار اقدامات اساسی و اصولی علمی و پزشکی می‌داند. مقارنت روز دعای جمعی برای ریشه کنی ویروس کرونا با ایام شب قدر و عزاداری مولای متقیان، فرصتی معنوی مضاعفی است برای هموطنان عزیز تا به این دعوت نیایش جهانی بپیوندند و از خداوند بخواهند تا بیماری عالم گیر کوید 19 را ریشه کن کند.
موسسه گفتگوی ادیان از مردم عزیز ایران دعوت میکند با هر دین و آیینی که هستند به این دعوت لبیک بگویند و روز پنج شنبه 25 اردیبهشت هرکجا هستند، چه در خلوت خانه و چه در عبادتگاه ها با حفظ فاصله اجتماعی و رعایت پروتکلهای بهداشتی، به این حرکت جهانی بپیوندند و برای ریشه کنی این بیماری دست به دعا بردارند.

با آرزوی قبول و طاعات و عبادات مردم عزیز ایران

سیدمحمدعلی ابطحی، رییس موسسه گفتگوی ادیان»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا