خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیا امام جمعه‌ی لواسان عدالتخواه بود؟

پس از برکناری سیدسعید لواسانی، امام جمعه لواسان، امروز فیلم‌هایی از اعتراض چند دانشجویان عضو جریان عدالتخواه به برکناری او منتشر شده است که لواسانی را عدالتخواه و فساد ستیز می‌خوانند.


گزارش سال ۱۳۹۸ انصاف نیوز درباره‌ی گزارش‌های جریان موسوم به عدالتخواهی از لواسان نشان می‌دهد که آقای لواسانی هم چه ارتباطی با این جریان داشته است.

در این گزارش به توصیه‌نامه‌ی لواسانی به کمیسیون ماده ۱۰۰ برای جلوگیری از اجرای حکم تخریب در ساختمان فرزند و نوه‌های مرحوم آیت الله کاشانی اشاره شده است که تخلف داشته است.

یکی از نوه‌های آقای کاشانی از خبرنگاران جریان عدالتخواه و دیگر نوه‌ی او هم از اعضای این جریان عدالتخواه و وکیل سازندگان ویدیوهایی درباره‌ی لواسان است.


در بخشی از گزارش انصاف نیوز در سال ۹۸ آمده بود:

اما صاحب این خانه کیست؟ احمد کاشانی، پسر آیت‌الله کاشانی مشهور. احمد کاشانی دو پسر دارد: صادق کاشانی که وکیل مدافع یاشار سلطانی و میلاد گودرزی است و پسر دیگر همان خبرنگاری است که یاشار سلطانی از او با عنوان «خبرنگار ما» یاد کرد. همه‌ی آنها در همین خانه زندگی می‌کنند.

موقعیت خانه‌ی در حال ساخت فاطمه حسینی طوری است که دید خانه‌ی کاشانی‌ها به سمت مناظر آن اطراف را تا حدی کور کرده است. خانواده‌ی میرمحمدعلی معتقدند که همین باعث گلایه‌ی خانواده‌ی کاشانی و احتمالا خبرساز شدن خانه‌ی آنهاست.

طبق تحقیقات خبرنگار انصاف نیوز خانه‌ی کاشانی نیز با تخلفاتی ساخته شده است. در ابلاغیه‌ی رای کمیسیون ماده صد در شرح خلاف برای این خانه آمده است: کسری پارکینگ، تبدیل یک واحد به چند واحد، اضافه بنا، مازاد تراکم و تغییر کاربری زیرزمین.

به خاطر این تخلفات ساختمانی بود که همراه با درخواست‌ اعتراضی احمد کاشانی، سید سعید لواسانی، امام جمعه‌ی لواسان نیز توصیه‌نامه‌ای به شهردار نوشت؛ در متن این نامه آمده‌ است: «احتراما، به پیوست درخواست آقای سید احمد مصطفوی کاشانی در خصوص اعتراض به کمیسیون ماده ۱۰۰ حضورتان ارسال می‌گردد. لذا مستدعی است درخواست پیوستی را بررسی نموده و دفتر اینجانب را از نتیجه مطلع نمایید.»


مشروح این گزارش را می‌توانید در لینک زیر بخوانید:

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. من توصیه ای به امر خلاف ندیدم. صریحا گفته شده بررسی کنید و به من اطلاع دهید. حتی یک کلمه در خواست یا توصیه به مساعدت در آن نیست.

    6
    1
    1. ساده ای یا خودت رو با سادگی زدی؟
      در نامه های رسمی توصیه ها اورده نمیشه اما جهت اثبات پیگیری با مالک منعکس میشه ضمن اینکه نامه موید پیگیری ها است. اصلا پیگیری ساخت یک بنا و اطلاع رسانی به امام جمعه چه ربطی به امام جمعه دارد؟

  2. خب توصیه کرده..خطرناک تراز این مگر میشه؟؟ مگه داریم؟؟شماتمام املاک نجومی حقوق و و و و را ول کنیدوبه این توصیه بپردازیدهنوز نمیدانید؟؟؟؟؟عجب عجب عجب..خوب هوشیاری بخرج دادند.این یک فساد واختلاس وفتنه وحشتناکی بود که جلوگیری شد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا