خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قلعه‌نویی از حضور در رختکن تیم هم محروم است!

بنا بر اعلام کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان از به مدت سه ماه از حضور در رختکن این تیم هم محروم است.

به‌گزارش انصاف نیوز محرومیت آقای قلعه‌نویی به اظهارنظر چندی قبل او برمی‌گردد که گفته بود: «به همه مقدساتتان در این ۴۰ سال تنها عدالت نبوده و فقط ظلم، ظلم و ظلم بوده است. نمونه‌ آن هم در فوتبال است. آقا اصلا بگویید که نیاییم. ما یک شهرستان ۳۰۰ هزار نفری هستیم و در بازی گذشته دو پنالتی‌مان را نگرفتند. آقای حسن‌زاده و عزیزی خادم که با این همه ادعا آمدید، به کی پناه ببریم؟ ما چهارمی را به خاطر پنالتی‌ای که در بازی آخر گرفته نشد، از دست دادیم. این‌جا به دروازه ما نزدیک نشدند ولی پنالتی گرفتند. واقعا ۴۲ سال است که در ورزش هستم و ظلم هم دیدم. عدالت و اعتقاد الکی است، هر کاری می‌خواهید بکنید».

این سرمربی شناخته‌شده‌ی فوتبال ایران چند روز پس از این اظهارنظر در توضیحاتی گفت: «متاسفانه از صحبت‌ های من سوء برداشت شده است. حرف‌های من مربوط به حوزه ورزش و فوتبال بود. من در ابتدا هم گفتم که چهل سال پیش از زمانی که کاپیتان تیم ملی جوانان ایران بودم به من ظلم شد و از تیم خط خوردم و هنوز هم معتقدم در این سال‌ها ظلم بسیاری به من شده است».

به‌نوشته‌ی خبرگزاری فارس، پس از اتفاقات دیدار دو تیم گل گهر سیرجان و استقلال، امیر قلعه‌نویی با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از همراهی تیمش به مدت سه ماه محروم شد.

به همین خاطر باشگاه گل گهر، درخواست تجدید نظر خواهی خودش را برای کم کردن این محرومیت به کمیته استیناف برد که این کمیته نیز رای کمیته انضباطی را عینا و بدون کم و کاست تایید کرد.

مهدی دادرس عضو کمیته استیناف در این خصوص گفت: کمیته استیناف رای کمیته انضباطی را تایید کرد. از قول من در رسانه‌ها اعلام شده که سکو نشینی قلعه‌نویی منعی ندارد اما من چنین حرفی نزدم. من فقط اعلام کردم رای کمیته انضباطی تایید شده است و هرچه در آن رای قید شده، همان باید اجرا شود.

حسین عبداللهی عضو کمیته انضباطی در مورد اینکه عدم همراهی سرمربی گل‌گهر شامل چه مواردی می‌شود، اعلام کرد؛ امیر قلعه‌نویی می‌تواند در محل مسابقه تیم حاضر شده و از روی سکوها بازی تیمش را تماشا کند اما او از حضور در رختکن، میکسدزون، انجام مصاحبه و حضور در نشست خبری محروم است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا