خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«نگذاشتند نجفی با اختاپوس فساد بجنگد»

مشاور شهردار سابق تهران با اعلام اینکه نجفی با محور قرار دادن بیماری جدید خود، اصرار به رفتن داشت اما معاونان شهرداری تهران مثل اعضای شورای شهر، همه متفق القول بودند که ایشان باید بماند، گفت: برای مدیریت شهری تهران، دیگر مدیری در قد و قواره ایشان نداریم و هر کسی بیاید، دیگر برای شورا و شهرداری نجفی نمی شود. 

غلامعلی رجایی در گفت و گو با شهرنوشت با تأکید بر اینکه در صحبت های نجفی در شورا، دو نکته مهم تر جلوه کرد، افزود: یکی اینکه گفت از من بهتر، برادران و خواهرانی هستند که این مسئولیت را بر عهده بگیرند که نیم نگاهی به مسأله شهردار شدن احتمالی خانم ها داشت و دیگر اینکه برای بار دوم در کنار عامل بیماری به عوامل مشدده یا تشدید کننده کناره گیری خود اشاره پنهانی کرد.

وی با اشاره به اینکه ایشان برای اینکه رقیب احساس پیروزی نکند، این عوامل را مهم ندانست، اظهار کرد: نجفی کنار کشید و چقدر حیف شد که نتوانست تا پایان با اختاپوس فساد بجنگد و به عبارتی نگذاشتند.

مشاور شهردار تهران در پایان با بیان اینکه نجفی شاید در آخرین برگ مسئولیت پذیری اش در 4 دهه، سرافراز از شهرداری تهران رفت، تصریح کرد: البته اگر او به جای 7 ماه، 7 سال هم می ماند، مطمئن بود که جای افراد نزدیک به او در زندان نبود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بسه دیگه! دوستان نگذاشتند و چنین ادبیاتی دیگر قابل قبول نیست کسی که حتی در انتصاباتش عرضه استفاده از نیروهای توانمند را نداشت یعنی عرضه بکارگیری چند نفر معتمد خودش را نداشت چطور می خواست با فساد مبارزه کنه و معلومه که با به تشر منتظری عرصه را واگذار می کرد؟ دیگه افعالی مانند نگذاشت پذیرفتنی نیست

    2
    2
    1. ظاهرا شما این اژدهای چند سر فساد واختلاس واختناق را دست کم گرفته اید ان هشدار برای این بود هرگز هرگز هیچ نوری را به تاریکخانه هایمان را تحمل نمیکنیم…..

      4
      1
  2. نجفی خودش اختاپوس فساد بود جمع کنید این بساط را تجربه سواری حجاریان و ترور ساختگی او داره تکرار میشه شما اهل کارنیستید .

    1
    2
  3. سلام
    مبارزه با فساد در هر سطحی نیازمند از خود گذشتگی است. فکر می کنم اگر هر شخصی تصمیم برای این امر گرفته نلاید از عواقب اون هراس داشته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا