خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رستم قاسمی: 200 هزار مسکن مهر باقی مانده

وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم تعداد مسکن مهر باقی مانده را ۲۰۰ هزار واحد اعلام کرد.

به‌گزارش انصاف نیوز، رستم قاسمی گفت: 200 هزار واحد مسکن مهر باقی مانده است که تلاش بر این است تا پایان سال به اتمام برسد.

به نوشته‌ی فارس، قاسمی در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه راه و ساختمان با بیان اینکه برای تکمیل مسکن مهر در حال بررسی مشکلات و رفع آن هستیم و تلاش بر این است که تا پایان سال آن را برطرف کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه تعداد از مسکن مهر باقی مانده است گفت: 200 هزار واحد باقی مانده است که تلاش بر این است تا پایان سال به اتمام برسد.

وی همچنین گفت: برای کاهش قیمت سیمان تلاش می‌کنیم و قیمت سیمان به نرخ منطقی نزدیک‌تر شده است و برای تأمین مسکن پیشنهادهای به شورای عالی مسکن در راستای قانون جدید جهش تولید مسکن ارائه کرده‌ایم.

وی همچنین ساخت مسکن را یکی از شاخص‌های مهم توسعه اقتصادی دانست و گفت: آنچه مدنظر است کیفیت، سرعت و قیمت مسکن است که با استفاده از فناوری‌های جدید سعی می‌کنیم مسکن ارزان و باکیفیت دراختیار مردم قرار گیرد و در برنامه‌های آینده مورد استفاده قرار گیرد.

وزیر راه همچنین خبر داد: ظرف دو هفته آینده خبرهای خوبی برای اقدام ملی مسکن برای مردم خواهیم داشت. در زمینه تهیه زمین برای ساخت مسکن مشکلی نداریم و همچنین 10 اقدام راهبردی برای توسعه مسکن از جمله ایجاد بانک زمین است که یک مهلت دوماهه برای آن درنظر گرفته‌ایم.

قاسمی همچنین گفت: بخش قابل توجهی از نیاز زمین برای ساخت مسکن تأمین شده است و با سازوکارهای جدید طی چند روز آینده اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا