خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نگذارید چهره‌ی طالبانی از پلیس به نمایش گذاشته شود!

در پی اظهارات فرمانده پلیس دزفول مبنی بر شناسایی و احضار اعضای یک گروه موسیقی در این شهرستان، جعفر محمدی سردبیر سایت عصرایران در نامه‌ای به فرمانده پلیس کل کشور از وی خواست اجازه ندهد نیروهای تحت امرش با اقدامات و اظهارات این چنینی، چهره ای مخدوش از پلیس به نمایش بگذارند.

متن نامه به شرح زیر است:

برادر ارجمند سردار سرتیپ حسین اشتری!
فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

در خبرها آمده بود، فرمانده انتظامی دزفول که از نیروهای تحت امر شماست، از شناسایی اعضای یک گروه موسیقی در این شهرستان خبر داده است.

مستحضر هستید که ماجرا، بسیار ساده است: طبق آنچه در فضای مجازی منتشر شده است، اعضای یک گروه موسیقی شناخته شده، قطعه ای نواخته و همخوانی کرده اند؛ هیچ جرمی هم مرتکب نشده اند، نه موسیقی شان خارج از عرف موسیقیایی جامعه و حتی نظام بوده است، نه شعرشان حاوی مضامین مجرمانه بود، نه پوشش و سر و شکل اعضای گروه چیزی متضاد با هنجارهای عرفی جامعه ایران بود، نه حرکات موزون و غیرموزونی در میان بود و نه حتی تک خوانی زنان را شاهد بوده ایم.

آنچه اتفاق افتاده، کاملا با استانداردهایی که هم اکنون در اجراهای موسیقی در تهران و شهرهای دیگر رخ می دهد، منطبق بوده است.

فرمانده محترم ناجا!

همکاران شما در سراسر کشور، به طور شبانه روزی عهده دار تامین امنیت هستند و روا نیست مجاهدت های بی وقفه نیروهای پلیس با رفتارها و گفتارهایی مانند آنچه در این قضیه شاهدش هستیم، خدشه دار شود.

ملاحظه بفرمایید: فرمانده تحت امرتان گفته است که دزفول دارالمومنین است و اجازه نمی‌دهد وجهه و آبروی آن مخدوش شود.
انصاف دهید کار هنرمندانه و زیبای چند جوان مستعد آبروی دزفول را مخدوش می کند با برخورد قهرآمیز با هنر و هنرمندانی که هیچ جرمی مرتکب نشده اند؟

اصلا این کلمه دارالمومنین چیست که در هر شهری می خواهند برخوردی انجام دهند، بدان متمسک می شوند؟ مگر مردم سایر شهرهای این مملکت مسلمان و مومن نیستند؟!
و اساسا برخورد یا یک عمل غیر مجرمانه، در کجای وظایف پلیس تعریف شده است؟

سردار ارجمند!

در شرایطی که مردم برای پیگیری یک پرونده، مدام بین مراکز پلیس و‌ مراجع قضایی در رفت و آمد هستند، وقتی می بینند که فرمانده تحت امر شما، ظفرمندانه از شناسایی و احضار یک گروه موسیقی در کمتر از ۲۴ ساعت خبر می دهد، خودتان فکر می کنید چه حالی به ایشان دست می دهد؟

آیا فرمانده انتظامی دزفول فکر کرده است که مردم او و پلیس را تحسین می کنند که توانسته یک گروه موسیقی شناخته شده را که همه اطلاعات شان عیان است، به سرعت شناسایی کند؟

مگر یک باند مخفی تبهکاری را ۲۴ ساعته کشف کرده اند که این گونه با ذوق زدگی از سرعت عمل شان می کویند؟

خودتان به عنوان یک پلیس قضاوت کنید آیا چنین ادبیاتی وهن پلیس نیست؟

فرمانده محترم پلیس ایران!

در شرایطی که قضیه طالبان و قرائت های متحجرانه و کوته بینانه آنها از اسلام، بار دیگر در کانون توجه افکار عمومی است،اجازه ندهید افرادی در لباس پر ارج پلیس و به اسم مقدسات، چهره ای طالبانی از پلیس زحمتکش و ارزشمند کشورمان – که امنیت مان را وامدارش هستیم – به نمایش بگذارند.

توفیقات شما و نیروهای تحت امرتان در خدمت به مردم بزرگ ایران را از درگاه احدیت خواستارم.

با احترام
جعفر محمدی
سردبیر عصرایران

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. .
    جعفر محمدی اعتدالگرا نوشت: نیازی نیست آیت‌الله اراکی برای حضور سیاسی خود وظیفه‌ی اصلی نهاد حوزه علمیه را که تبلیغ شریعت محمدی(ص) است به دخالت در سیاست فرو بکاهد.

    آقای محمدی،
    شریعت یعنی فاصله گرفتن از دیانت و دخالت در سیاست همانگونه که پیغمبر به محض اینکه پایش به مدینه رسید در سیاست دخالت کرد و شریعت اسلام را بنیان گذاشت.
    صاحبِ دیوانِ ما گویی نمی‌داند حساب، کندرین طُغرا نشانِ حِسبَةً لِلّه نیست.
    بر درِ میخانه رفتن کارِ یکرنگان بود، خودفروشان را به کویِ می‌فروشان راه نیست.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
    2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
    با تشکر از توجه شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا