خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بارسلونا و ویارئال 28 مهر 1401

پخش زنده بارسلونا و ویارئال 28 مهر 1401 را با ما در انصاف ورزشی دنبال کنید. دو تیم امروز در هفته دهم لالیگا به مصاف هم می‌روند.

بارسلونا بعد از شکست در الکلاسیکو، امشب در هفته دهم لالیگا و از ساعت 22:30 به وقت ایران در نیوکمپ میزبان ویارئال است. برای تماشای پخش زنده بازی بارسلونا و ویارئال 28 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال بارسلونا و ویارئال 28 مهر 1401

پخش زنده بارسلونا و ویارئال 28 مهر 1401

بارسلونا که روندی مشابه با رئال تا هفته نهم طی کرده بود، موفق شده بود حتی صدرنشین لالیگا باشد اما با شکست در الکلاسیکو آن هم با نتیجه 3 بر 1، صدر را به رقیب قدیمی واگذار کرد و حالا با 22 امتیاز در تعقیب رئال است. آن‌ها در 5 بازی اخیر خود دو برد برابر سلتا و مایورکا، دو شکست برابر رئال و اینتر و 1 تساوی برابر اینتر داشته‌اند.

ویارئال با اونای امری هم امسال به نظر سال خوبی در لالیگا دارد و حال با 15 امتیاز در رده هفتم جدول است. آن‌ها در 5 بازی آخر خود سه برد برابر آستریا وین (2 بار) و اوساسونا کسب کرده و یک باخت برابر سوسیداد و یک تساوی با کادیز ثبت کرده‌اند.

نکته جالب درباره تقابل‌های رو در رو اینکه در 24 تقابل دو تیم در سالیان اخیر، 19 بار بارسا پیروز شده و 4 بازی به تساوی انجامیده است. بله این یعنی ویارئال تنها یکبار در ده سال گذشته آن‌هم دقیقا فصل گذشته برابر بارسا پیروز شده است!

برای تماشای پخش زنده بازی بارسلونا و ویارئال 28 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا