خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای بازداشت «توماج»

خبر بازداشت یک خواننده رپ در روزهای اخیر با واکنش‌هایی در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.

به‌گزارش انصاف نیوز، توماج صالحی، خواننده‌ی رپ که آهنگ‌های اعتراضی خود را در صفحه‌ی اینستاگرامش منتشر می‌کرد چند روز قبل از احتمال دستگیری خود خبر داده بود.

به‌نوشته‌ی بی‌بی‌سی، «توماج صالحی خواننده موسیقی رپ در ایران که آهنگ های تازه او “زندگی نرمال” و “سوراخ موش بخر” سر و صدای زیادی کرده بازداشت شده است. خبر بازداشت او را اقبال اقبالی دایی توماج صالحی تایید کرده است».

آسیانیوز در این باره نوشت: حساب منتسب به خانواده توماج صالحی در اینستاگرام از دستگیری این خواننده رپ اعتراضی توسط مأموران خبر داد. بر اساس این پیام که روز یکشنبه منتشر شده است، مأموران با ۴ ماشین به خانه توماج صالحی رفته و او را با خود برده اند. توماج صالحی اخیرا دو اثر به نام‌های «زندگی نرمال» و «سوراخ موش» را در انتقاد به برخی سیاست های حاکم ساخته بود. صالحی در روزهای گذشته در حساب توئیتری خود از تغییر گوشی تلفن همراهش به‌خاطر جلوگیری از احتمال دستگیری‌اش خبر داده بود. محتوای موسیقی رپ توماج صالحی به موضوعاتی چون اعتصابات کارگری، فساد دولتی، زندان، قرارداد ۲۵ ساله با چین و «بی‌اعتنایی هنرمندان به وضعیت جامعه‌» می‌پردازد.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا