خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«خدا امام خمینی را برای رهبری انتخاب کرده بود»

یک امام جمعه معتقد است که خدا امام خمینی را برای رهبری انتخاب کرده بود.

به‌گزارش انصاف نیوز، امام جمعه کامفیروز گفت: امام (ره) همواره انقلاب را تحفه الهی و هدیه ‌غیبی معرفی می‌کردند، خداوند او را برای رهبری و هدایت یکی از بزرگترین چرخش‌های تاریخی بشر به سمت معنویات انتخاب کرده بود.

به‌نوشته‌ی ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد تقی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه امروز کامفیروز ضمن تبریک فرا رسیدن هفته‌ دفاع مقدس، به نقش اثرگذار ِامام خمینی(ره) در سال‌های جنگ اشاره و بیان کرد: این موضوع از مسائلی است که درباره جنگ تحمیلی و دفاع مقدس مغفول مانده است.

او با بیان اینکه امام(ره) همواره انقلاب را تحفه الهی و هدیه ‌غیبی معرفی می‌کردند، افزود: خداوند او را برای رهبری و هدایت یکی از بزرگترین چرخش‌های تاریخی بشر به سمت معنویات انتخاب کرده بود.

امام جمعه کامفیروز ادامه داد: امام خمینی در ابتدای جنگ با فهم الهی خویش و درک صحیح، متوجه شد که جنگ ما جنگ بین دو همسایه نیست بلکه تقابلی است بین جبهه حق و تمام دنیای کفر که صدام را به عنوان بازیچه دست خود علم کرده بودند.

تقی‌زاده خاطرنشان کرد: او مثل همیشه قدرت خود را از مردم می‌دید و با عرصه دادن به همین مردم و جوانان ۲۰ ساله، مقابل تمام کفر با تمام زرق و برقش ایستاد و با اتکا به نیرو و ایمان همین جوانان به اهدافی دست پیدا کرد که در ظاهر نشدنی بودند و از همین رو دفاع مقدس را دانشگاه آدم سازی خواند.

او به حضور ارزشمند ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش در شمال اقیانوس اطلس اشاره و عنوان کرد: فرزندان ارتشی این مرز و بوم کار بسیار بزرگی را انجام دادند که در طول تاریخ کشور ایران بی سابقه بود.

امام جمعه کامفیروز تصریح کرد: جوانان ارتشی ما با ناو بندر مکران و ناوشکن بومی سهند پس از طی ۲۴ هزار کیلومتر توانستند به شمال اقیانوس اطلس، جایی که حیاط خلوت ایالات متحده آمریکاست برسند و در آنجا حضور پیدا کنند.

تقی‌زاده اضافه کرد: اینکه ارتش ما بتواند با تجهیزات بومی خود این سفر دریایی پرخطر را با موفقیت به سرانجام برساند، مایه غرور و اعتماد به نفس ماست.

او خاطرنشان کرد: این ناوگروه ضمن حضور در سن پترزبورگ روسیه، یکی از ۲۰ کشوری بود که در رژه روز نیروی دریای روسیه، با تجهیزات و ادوات خود مقابل رئیس جمهور آنها شرکت کرد.

امام جمعه کامفیروز اظهار کرد: وجه تمایز آنها نسبت به کشورهایی مثل پاکستان و هند این بود که ناوهای آنها با کمک نیروی دریایی روسیه ساخته شده بود اما ناو ایرانی بومی و دست ساز جوانان خودمان بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا