خرید تور تابستان ایران بوم گردی

همایش ملی مبارزه با فساد هفته آینده برگزار می شود

همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد هفته آینده با حضور سران قوای سه گانه و مسئولان عالی‌رتبه، کارشناسان، فعالان بخش خصوصی، اساتید دانشگاه و حوزه و اصحاب رسانه در تهران برگزار می‌شود.
به گزارش انصاف نیوز، این خبر را کاظم پالیزدار دبیر این همایش در گفتگو با پایگاه اطلاع‌رسانی دولت اعلام کرد. پالیزدار در ادامه از برگزاری نشست خبری این همایش باحضور وزیر دادگستری به‌عنوان رییس شورای سیاست‌گذاری همایش در روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد.
وی موضوع این نشست مطبوعاتی را تشریح اهداف و محورهای همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد اعلام نمود و افزود: حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی در این جلسه پاسخگوی سوالات خبرنگاران داخلی و خارجی خواهند بود.
به گفته مشاور معاون اول رییس جمهور و رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی، اعتماد سازی در بین مردم از وجود اراده حاکمیت در مبارزه با فساد، ایجاد اطمینان در میان فعالان اقتصادی از وجود محیطی امن و کارا برای فعالیت‌های سالم اقتصادی و پیام هشدار به متخلفین در برخورد قاطع حاکمیت با اقدامات سوء آن‌ها؛ از جمله مهم‌ترین اهداف این همایش است.
دبیر همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد زمان برگزاری این همایش را 17 آذر ماه عنوان و تأکید کرد: تشریح عملکرد و اقدامات دستگاه‌های اجرایی، تقنینی و قضایی از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.
بر اساس این گزارش نشست خبری وزیر دادگستری روز چهارشنبه 12 آذر ماه در محل وزارت دادگستری با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.
همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد قرار است در تاریخ 17 آذر ماه با حضور سران قوا و مسئولان ارشد کشوری و کارشناسان، استید دانشگاه و صاحب‌نظران در سالن اجلاس سران تهران برگزار شود.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا