خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دستور ممنوع‌الخروج شدن رئیس سازمان سنجش صادر شود! [تکمیلی: پاسخ خدایی]

یک نماینده‌ی مجلس خواستار ممنوع‌الخروج شدن رئیس سازمان سنجش شد.

به‌گزارش انصاف نیوز، احمد نادری در صفحه‌ی توییتر خود نوشت: برای جلوگیری از تکرار سناریوی خروج از کشور، در نامه ای به دادستان محترم، خواهان ممنوع الخروج شدن رییس سازمان سنجش و برخی مدیران آن شدم. یکی از مهره های کلیدی وزارت علوم که ظلم های فراوانی در سال‌های قبل به دانشگاهیان کرد، برغم مفتوح بودن پرونده‌اش در کمیسیون اصل نود، از کشور خارج شد.

ایسنا نوشت: رئیس هیات تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان سنجش آموزش کشور در نامه ای به دادستان کل کشور خواستار ممنوع الخروج شدن رییس سازمان سنجش شد.

متن نامه احمد نادری نماینده تهران و نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات به منتظری دادستان کل کشور به شرح زیر است:

«برادر ارجمند جناب آقای حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری
دادستان محترم کل کشور
با سلام و تحیات
نظر یه تصویب قاطع نمایندگان مردم شریف ایران در صحن مجلس شورای اسلامی مبنی تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور و با توجه به شکایات و مستندات و بررسی‌های اولیه انجام شده نسبت به سوء عملکرد و تخلفات رئیس و مدیران این سازمان، متاسفانه باخبر شدیم آقای ابراهیم خدایی (رئیس سازمان) به بهانه فرصت مطالعاتی قصد خروج از کشور دارند. همچنین شائبه خروج برخی از مدیران این سازمان نیز با عنایت به شکایات و تخلفات گسترده وجود دارد، لهذا خواهشمند است دستور مقتضی جهت ممنوع الخروج شدن ایشان را صادر فرمایید تا خللی در فرآیند تظلم خواهی مردم و صیانت از حقوق بیت‌المال رخ نداده و امکان فرار از بار مسئولیت و پاسخگویی برای این فرد میسر نگردد.

پیشاپیش از عنایت و دستور عاجل جنابعالی سپاسگزارم.

دکتر احمد نادری
رئیس هیات تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان سنجش آموزش کشور
نایب رئیس کمیسیون آموزش تحقیقات، فناوری مجلس شورای اسلامی.»

همچنین نادری در مطلبی در صفحه توییتر خود در توضیح این موضوع نوشت:

«برای جلوگیری از تکرار سناریوی خروج از کشور، در نامه ای به دادستان محترم، خواهان ممنوع الخروج شدن رییس سازمان سنجش و برخی مدیران آن شدم. یکی از مهره های کلیدی وزارت علوم که ظلم های فراوانی در سال‌های قبل به دانشگاهیان کرد، برغم مفتوح بودن پرونده اش در کمیسیون اصل نود، از کشور خارج شد.»

تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان سنجش آموزش کشور از سال ۱۳۹۱ در جلسه علنی ۲۸ تیر مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید. سپس در جلسه ۱۹ مرداد کمیسیون آموزش و تحقیقات اعضای آن مشخص شدند که در نهایت احمد نادری به عنوان رییس هیات تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان سنجش تعیین شد.

طبق مصوبه مجلس قرار است در چهار محور حوزه معاونت فنی و آماری شامل دفتر فناوری اطلاعات، دفتر ارتباطات نوین، دفتر طرح و آمار، حوزه صدور مجوزهای آزمونهای زبان بین المللی و همه حوزه های مربوطه، حوزه معاونت امور آزمونها، که مسئولیت ساخت آزمون، طراحی سؤال و برگزاری میدانی آزمونها را برعهده دارد و بطور خاص دفتر آزمون سازی و روانسنجی، حوزه معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع شامل امور مالی و اداری و شرکت تعاونی خدمات آموزشی متعلق به کارکنان سازمان سنجش تفحص صورت گیرد.


تکمیلی ساعت ۱۵:۴۳:

ایسنا نوشت: در پی انتشار نامه رئیس هیات تحقیق و تفحص عملکرد سازمان سنجش آموزش کشور به دادستان کل کشور و درخواست وی مبنی بر ممنوع الخروج شدن رییس سازمان سنجش، دکتر خدایی رییس سازمان سنجش آموزش کشور طی نامه ای از دکتر قالبیاف رئیس مجلس درخواست کرد به اظهارات مطرح شده توسط این نماینده ها در خصوص خروج وی از کشور رسیدگی قانونی شود.

در نامه ای که دکتر ابراهیم خدایی رییس سازمان سنجش آموزش کشور آمده است:

“پیرو نامه احمد نادری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلام شهر و پردیس به دادستان کل کشور مبنی بر قصد اینجانب برای خروج از کشور به بهانه فرصت مطالعاتی، با توجه به اینکه اینجانب تا به حال درخواستی از دانشگاه محل استخدام و هیچ مرجع قانونی دیگری جهت فرصت مطالعاتی نداشته ام به استحضار می رساند مطالب ایشان کذب محض است، لذا خواهشمند است دستور فرمایید بر اساس آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی به نشر اکاذیب توسط ایشان رسیدگی صورت گیرد.”

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا