خرید تور تابستان ایران بوم گردی

۳ گزینه احتمالی ریاست ایران خودرو

به گفته یک خبرنگار حوزه تخصصی خودرو، از سه گزینه جدی ریاست یکی از بزرگترین شرکت خودروسازی ایران یعنی ایران خودرو برای این سمت پرده برداشت.

به گزارش انصاف نیوز، با توجه به اینکه هنوز تکلیف مدیریت شرکت خودرو سازی ایران خودرو مشخص نشده است، عسل داداشلو خبرنگار حوزه خودرو در صفحه شخصی خود در توییتر سه گزینه مدیریت شرکت ایران خودرو را معرفی کرد:

۱. عارف نوروزی
۲. جواد نجم‌الدین
۳. محسن ناقدی برادران

به نقل از سایت اسب بخار، در رزومه کاری عارف نوروزی، پیشتر عضو هیئت مدیره و قائم مقام ارشد مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، عضو هیئت مدیره شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سمند بوده. وی همچنین در کارنامه‌اش عضو هیئت مدیره گروه توسعه اقتصادی تدبیر، عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری تدبیر، عضو هیئت مدیره شرکت بیمه پارسیان، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت های گروه حمل و نقل بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، معاون برنامه ریزی و توسعه اقتصادی سازمان بازرگانی و حمل و نقل بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، قائم مقام مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت پست جمهوری اسلامی ایران دیده می‌شود.

در رزومه کاری جواد نجم‌الدین به نقل از ویکی‌پدیا آمده: مدیرعامل سابق گروه ایران خودرو و دارای مدرک کارشناسی ارشد، مدیریت اجرایی و مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی امیرکبیر است. وی پیش ازاین مدیرعامل شرکت‌ها و گروه‌های ایران خودرو، مگاموتور و سایپا از واحدهای صنعتی خودرو و قطعه‌سازی ایران بوده است.

همچنین در پایان در رزومه کاری محسن ناقدی برادران به نقل از پایگاه خبری عصر خودرو آمده است: ناقدی دارای کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک و مدیریت اجرایی است و از سال ۶۷ تا ۷۶ در شرکت‌های مختلف فعالیت داشته است.
محسن ناقدی برادران از سال ۷۶ به شرکت ایران‌خودرو دیزل پیوسته و از سال ۸۶ تا سال ۹۲ نیز ریاست هیأت مدیره شرکت تولیدی قطعات خاور را نیز بر عهده داشت. گفتنی است ناقدی در اسفندماه سال ۹۲ با حکم یکه زارع به قائم‌مقامی تولید ایران‌ خودرو منصوب شد اما بهمن‌ماه ۹۶ مرادی جانشین او در این سمت و ناقدی نیز به‌عنوان مدیر پروژه پلتفرم ایران‌ خودرو معرفی شد.

‌هم اکنون صندلی مدیرعامل شرکت خودروسازی ایران خودرو بر عهده فرشاد مقیمی است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا