خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای شایعه‌ی سفر فرشته حسینی و نوید محمدزاده به افغانستان!

فرشته حسینی، بازیگر افغانستانی سینمای ایران به شایعه‌ی مسافرتش به افغانستان که در ساعات اخیر در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده بود واکنش نشان داد.

به‌گزارش انصاف نیوز، ماجرا از یک پست اینستاگرامی فرشته حسینی و استوری نوید محمدزاده آغاز شد.

فرشته حسینی در صفحه‌ی اینستاگرام خود با انتشار چند عکس زیر که به‌عنوان آغاز یک مسافرت برداشت شد، نوشت: «هر اتفاقی که برای آدم میفته شروع یادگیریه، شروع به خود رسیدن برای از خود گذشتن».

نوید محمدزاده، بازیگر مطرح سینمای ایران نیز با استوری زیر به پست اینستاگرامی همسر خود واکنش نشان داد:

برخی مخاطبان صفحات اینستاگرامی این زوج سینمایی کامنت‌هایی را درباره‌ی سفر فرشته حسینی و نوید محمدزاده به افغانستان نوشتند و کم کم این شایعه در شبکه‌های اجتماعی و حتی رسانه‌ها منتشر شد که این بازیگر افغانستانی سینمای ایران به همراه همسرش به افغانستان سفر کرده است.

خانم حسینی در واکنش به این شایعه‌ها استوری زیر را منتشر کرد:

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. باسلام، این نوع رفتارها غیر حرفه ای بوده و فقط خوراک تبلیغاتی دارند،می‌خواهند جلب توجه کرده و خودنمایی کنند،دیگه ملت ایران اینقدر در گرفتاری و مشکلات غوطه ورند که بعید می‌دانم ایرانیها به رفتن و یا نرفتن این خانم افغانستانی توجه کنند، چند سالیست افغانی‌ها تیم‌های مجازی تشکیل داده اند و به نام ایرانی ها به اینستاها و سایت‌های مختلف هجوم می‌برند و مطالبی از زبان ایرانیها نشر میدهند که اینبار هم تعدادی افغانی واکنش به این پست نشان دادند!خدا رحمت کنه آقای علی انصاریان رو که سال ۹۷ مورد هجمه افغانی‌ها واقع شد و مظلومانه بابت دفاعی که از ایرانیان در مقابل گزارشگر افغانی در شبکه پنج نشان داده بود مجبور به عذرخواهی شد!در صورتیکه تماما کسانی اعتراض کرده بودند که افغانی بودند و خودشان یا پدرو مادرشان بصورت غیر قانونی وارد ایران شده اند. امسال هم که قبل از سقوط کابل در برنامه مسابقه ای ارزش پول مارو به سخره کشیدند!لطفا زیاد به افغانی‌ها درایران بال و پر ندید وباید اینها یه روزی از ایران تشریف ببرند چون اینها مهمانان ناخوانده چهل ساله ماهستند

    3
    3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا