خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مخالفت ستاد کل نیروهای مسلح با طرح «مجلس انقلابی» برای سربازی

ستاد کل نیروهای مسلح با طرح مجلس انقلابی در مورد خرید سربازی اعلام مخالفت کرد.

به‌گزارش انصاف نیوز، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ستاد کل نیروهای مسلح به طور کل با خرید سربازی موافق نیست.

امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی‌پور در گفت‌وگو با تسنیم درباره طرح مجلس مبنی بر تعیین تکلیف مشمولان غایب خدمت سربازی و خرید سربازی اظهار کرد: طرح مذکور جدید نیست، پیش از این نیز واصل شده و فقط در حد یک طرح است.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح افزود: این طرح در کمیسیون‌های تخصصی از جمله کمیسیون امنیت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: ستاد کل نیروهای مسلح به طور کل با خرید سربازی موافق نیست زیرا این کار (خرید سربازی) در سال 96 با دو هدف‌گذاری انجام شد؛ نخست اینکه از تعداد غایبان کاسته شود که متأسفانه تعداد غایبان در چند سال گذشته مضاعف شد و بیشتر از پیش‌بینی‌ها بود یعنی غیبت مشمولان سربازی توسعه یافت.

این مقام مسئول یادآور شد: در وهله دوم نیز اجرای این موضوع باید عادلانه باشد درحالی که خرید خدمت سربازی عادلانه نیست لذا به همین دو دلیل گفته شده، ستاد کل نیروهای مسلح موافق این طرح نیست.

رحیمی‌پور با بیان اینکه طرح مذکور هنوز در دستور کار کمیسیون‌های تخصصی قرار نگرفته، خاطرنشان کرد: طرح‌های دیگری نیز وجود دارد که ان‌شاءالله توسط ستاد کل نیروهای مسلح بررسی خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا