خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اظهارنظر عجیب سخنگوی وزارت خارجه درباره مذاکرات برجام

بنا بر آنچه سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرده است هنوز تیم سیاست خارجی دولت سیزدهم درباره‌ی مذاکرات احیای برجام به «جمع‌بندی نهایی» نرسیده است!

به‌گزارش انصاف نیوز، سعید خطیب‌زاده گفت: گفتگوهای وین طی چندهفته آتی از سرگرفته خواهد شد اما لازم است قبل از آن، تیم سیاست خارجی دولت جمع بندی نهایی خود در خصوص کم و کیف گفتگوها را انجام دهد.

ایرنا نوشت: سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با تاکید براینکه نشست وزرای ۱+۴ در نیویورک در دستورکار نیست، گفت: هر نشست و جلسه‌ای هماهنگی قبلی و تنظیم دستورکار لازم دارد، همانطور که قبلا تاکید شد گفتگوهای وین به‌زودی و طی چندهفته آتی از سرگرفته خواهد شد و این به اطلاع۱+۴ رسانده شده است.

سعید خطیب زاده افزود: اما در عین حال لازم است قبل از آن، تیم سیاست خارجی دولت جمع بندی نهایی خود در خصوص کم و کیف گفتگوها را انجام دهد.

خطیب زاده همچنین در پاسخ به اینکه آیا نشست وزرای خارجه ایران و ۱+۴ در دستور کار قرار دارد، گفت: برجام و گفتگوهای وین یکی از موضوعات اصلی ملاقات‌های دوجانبه با آقای بورل (مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا) و وزرای خارجه حاضر از ۴+۱ خواهد بود.

سخنگوی وزارت خارجه تصریح کرد: اما نه برنامه‌ای برای جلسه وزرای خارجه ایران و ۱+۴ از قبل تنظیم شده است و نه اینکه بر اساس اطلاع ما همه وزرای خارجه ۴+۱ در نیویورک حاضر هستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. مسئله مذاکره چون خیلی ناگهانی و یکباره پیش اومده قبلا در موردش اصلا فکر نکردند و به زمان نیاز دارن تا در موردش فکر کنن!
    اقا، لازم نیست بهانه های صد من یه غاز به همه تحویل بدید ، از دو حال خارج نیست ، یا ترس ورتون داشته از روبرو شدن با چندتا دیپلمات حرفه ای و نداشتن کسانیکه حداقل آبروریزی نکنن اگه کار رو بلد نیستن جلو ببرن ! قبلا سابقه داشته ، آقای جلیلی میگن جلسه مذاکره رو با بالا منبررفتن عوضی میگرفته یا روش خر تو الاغ نگه داشتن وضعیت شیوه ای است که تا حالا هر چی خوشبحالتون شده از این رهگذر بوده!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا