خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده کشتی کج 6 خرداد 1401 (WWE Friday Night Smackdown)

کشتی کج در ایران از قدیم‌ایالام طرفداران زیادی داشته و دارد. برای پخش زنده کشتی کج 6 خرداد 1401 با انصاف ورزشی همراه باشید.

علاقه مندان به مبارزات نمایشی آمریکایی موسوم به کشتی کج WWE میتوانند پخش زنده مسابقات کشتی کج فصل جدید 2022 را از انصاف ورزشی دنبال کنند. اما برای پخش زنده کشتی کج 2022 امروز 6 خرداد 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده کشتی کج 6 خرداد 1401

کشتی کج یا کشتی حرفه‌ای (Professional Wrestling) ورزش حرفه‌ای و ترکیبی از رقابت (هنگام مسابقه) و بازی-سرگرمی (پیش، همگام و بعد مسابقه) است. در این رشته عناصری از کشتی کچ و بعضاً سناریوهای مختلف بین کشتی‌گیرها به چشم می‌خورد. در کشتی کچ فنون گلاویزی و ضربات مختلفی اجرا می‌شود که از کشتی آزاد و کشتی فرنگی و سایر ورزش‌های رزمی در سراسر دنیا برداشت شده‌است. کشتی حرفه‌ای یکی از سرگرمی‌ ها و ورزش های مهم در آمریکای شمالی، ژاپن، عربستان سعودی و انگلستان است.

از بزرگان این مسابقات می‌توان به تریپل اچ اشاره کرد که مدت ۳ سال کمربند سنگین‌وزن جهان را داشت و برونو سامارتینو که بیش از 11.5 سال قهرمان کمربند بود و همچنین کریس جریکو که با ۹ بار قهرمانی کمربند بین قاره‌ای رکورددار است و آندرتیکر اسطوره کشتی کج که رکورد دار رسلمانیا با 21 برد متوالی و پرافتخارترین کشتی کج کار است . همچنین استون کلد استیو آستین تنها فردی است که توانسته ۳ بار برنده رویال رامبل بشود. برای تماشای پخش زنده کشتی کج 2022 امروز 6 خرداد 1401 در ساعت شروع بازی از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده کشتی کج امروز 6 خردادا 1401

لینک 2: پخش زنده کشتی کج امروز 6 خرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا