خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جواد طباطبایی: دو سال است با سیاستنامه ارتباط ندارم

پیامی از جواد طباطبایی درباره رسانه‌هایی که به نام او در ایران فعالیت می‌کنند، به نقل از کانال تلگرامی موسی غنی‌نژاد، اقتصاددان در پی می‌آید:

با تشکر از دوستانی که درباره بسته شدن کانال تلگرامی و اینستاگرام به نام من، و وضع همکاری من با مجله سیاستنامه، پرسیده‌اند، به اطلاع می‌رسانم که اداره هیچ یک از دو صفحه مجازی در اختیار من نبوده و بدون اطلاع من نیز بسته و از دسترس خارج شده است.

با توجه به اینکه حقوق معنوی همه مطالب آن دو صفحه به من تعلق داشته و تصرف غیر قانونی در بسته شدن آن‌ها صورت گرفته ادمین هر دو صفحه قابل تعقیب قضایی و این حق برای من محفوظ است.

امیدوارم ادمینی که قواعد رفتار شهری و آداب شهروندی را از هرج و مرج پشت کوهی قیاس می‌گیرد، با این توضیح متنبه شده باشد و اندکی از ادب شهری و آداب شهروندی یاد بگیرد.

در اداره سیاستنامه و سرپرستی علمی آن هم من در مدت سه سالی که مشغول معالجه بوده‌ام هیچ نقشی نداشته‌ام و از ماه‌ها پیش از سردبیر نیز خواسته‌ام نام مرا در شناسنامه ذکر نکند که تا این شماره اخیر رعایت نشده است. آن‌چه به لحاظ حقوقی درباره دو صفحه مجازی گفتم در مورد سوءاستفاده سیاستنامه از اسم من صدق می‌کند.

جواد طباطبایی
اورنج کانتی، اول مهر ماه ۱۴۰۰

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا